مجله اجتماعی

ماجرای فیلمی که درباره مرگ مادر باردار بندرعباسی منتشر شد چه بود؟

چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی به نام امید جوزانی که خود را برادر مرحوم اعظم جوزانی معرفی می‌کرد، می‌گوید 5 دی ماه خواهرش در بیمارستان بندر در خلیج فارس سزارین شده است. . مشکلی پیش آمد و به بیمارستان رفت و فردای آن روز دو قلو سالم به دنیا آمد و بیمار را بازداشت کردند اما پس از چند ساعت بیمار با درد، ناراحتی و بی توجهی شدید به کما رفت. زمین می خورند و بعد از چند ساعت عمل جراحی، با اینکه گزارش می دهند که آن چیز شکسته است و خطری وجود ندارد، به نظر می رسد بیمار در اثر کار جان خود را از دست داده است، اما فردای آن روز اعلام کردند که بدون علت فروکش کرده است. قلب او

در این سپر برادر متوفی از مسئولان استانی و دادستان بندرعباس برای رسیدگی به این حادثه و جستجوی حکم مشکوک به اعدام درخواست می کند.

پس از فوت مادر باردارش، سازمان اجتماعی نیز برای درمان هرمزگان تاریخ تعیین کرد. اعظم جوزانی اخیراً با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده آن مرحوم، در مراجعه به بیمارستان خلیج فارس به بیماری هایی مانند فشار خون، دیابت و تیروئید اشاره کرد که سن وی بیش از چهل سال بوده است. بارداری به عنوان پرخطرترین رده مادر در نظر گرفته می شود.

پس از انجام عمل سزارین بر روی این بیمار حال وی بدتر شد و تلاش کادر درمانی و کادر درمانی بیمارستان بی نتیجه ماند و این بیمار جان خود را از دست داد.

پس از فوت وی و لحظه وقوع موضوع، کمیسیون های ویژه ای برای بررسی علل مرگ وی و بررسی نتیجه پس از حادثه تشکیل شد و خانواده متوفی به افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد شد. ثابت شده است که عوامل بیمارستانی مجرمانی هستند که به طور قانونی رفتار می کنند.

بستان گفت: متأسفانه مادر باردار پس از به دنیا آوردن فرزندانش دچار این عوارض می شود و چند ساعت پس از پایان عمل جراحی هر دو اقدام درمانی و درمانی نتیجه نمی دهد و جان خود را از دست می دهد.

وی افزود: اگرچه این ضایعه را باید تسلیت گفت و با خانواده وی ابراز همدردی کرد، اما تمامی تلاش ها برای اطلاع از علت فوت وی توسط کمیته های ویژه تامین اجتماعی استان، کمیته تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی انجام شده است. مشاور ویژه دانشگاه هرمزگانی گروه علوم پزشکی.

مهدی دوستی بخشدار هرمزگان نیز دستور ویژه مرگ مادر باردارش را در بیمارستان بندرعباس در خلیج فارس صادر کرد.
دوستی دستورات ویژه ای را به مدیرکل اجرایی، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان برای بررسی ماهیت دعوا و نحوه عملکرد متهمان از طریق قانون در صورت بروز قصور پزشکی داده است. کادر پزشکی

حبیب بهادری، رئیس دفتر نمایندگی، بازرسی و وظایف حقوقی استانداری هرمزگان نیز اعلام و تاکید کرد که بازرسی واحد استانی تحقیقات درباره علت فوت مادرش را آغاز کرده است. به دست آمده است.

بیشتر بخوانید:

47231

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا