مجله عمومی

ظرفیت‌ها برای موفقت دولت بسیج شود/ لزوم حمایت از تیم مذاکره‌کننده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش دبیرخانه آنلاین، ابراهیم رضایی پنجشنبه شب در جمع مردم برازجان اظهار داشت: کشور ما در سال های اخیر تحت تحریم های شدید اقتصادی بوده است. برخی از تحریم‌ها درباره فعالیت‌های هسته‌ای خبر داده‌اند، اما نظر متفاوتی وجود دارد.

وی افزود: پس از سخاوت صنعت هسته‌ای، در آخرین روز رژیم، فعالیت‌های اصلاحات هسته‌ای را از سر گرفتیم، پنج قطعنامه علیه کشورمان تصویب شد که به تحریم‌های نظامی، موشکی و هسته‌ای اشاره داشت.

نماینده مردم دشتستانیا در گروه شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که مقاومت و پیشروی ما در منطقه تسلیحات هسته ای و موتورهای به کار گرفته شده در نطنز انجام شد، دشمن متوجه شد که نمی تواند ما را از تلاش برای حمله به ما باز دارد. آنها میز مذاکره

وی افزود: در پاییز 1987 مذاکرات ژنو آغاز شد و برای اولین بار در میدان، معاهده تسلیحات هسته ای را با طرف آمریکایی آغاز کردیم. این معاهدات خوب و محترمانه بود و در ایالات متحده پیشرفت خوبی داشت. اما کار انجام شد، زیرا صفحه کلید خاموش شد.

رضایی تاکید کرد: برخی از جمله پسر یکی از سران قیام تا زمانی که دولت را تغییر نداد و مذاکرات به دولت بعدی کشیده شد، وارد عمل نشدند. انتخابات برگزار شد و فتنه سال 88 رخ داد و هر وسیله ای برای جمهوریت و براندازی به کار گرفته شد.

وی ادامه می دهد: نهم دی ماه مردم ما درست در میدان بودند و حماسه بزرگی خلق کردند. در بهار 1368 که دشمن دید فتنه بی نتیجه است و مجالس سران فتنه دور هم جمع نشده اند، دوباره به دنبال تحریم بودند.

دشمنان فتنه گر را امیدوار کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و کشورهای خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بزرگترین خیانت سران این بود که دشمن به ادامه تحریم ها امیدوار باشد و این خیانت بزرگ فتنه و فتنه بود. خدمت به جنایتکاران بین المللی

وی تصریح کرد: اولین تصمیم اقتصادی برای اعمال تحریم های اقتصادی و اقتصادی علیه ایران اتخاذ شده است. در سال 89 در سالگرد اغتشاشات 88 تحریم های جدیدی وضع شد. آنها می خواستند تغییری در حکومت ایران ببینند، اما آرمانشان سرنگونی رژیم بود.

رضایی تاکید کرد: مستعمره فرانو موظف بود بهترین گزینه دشمن را در موقعیت خود تحمیل کند. رهبران شورش آمریکا خواستار مجازات مردم ایران با تحریم های مالی شدند. این مصوبه مجلس سنا بود و اساس همه تحریم ها علیه کشورشان اساس بود.

شروع کرد: دشمنان فتنه گر کشورشان و ملتشان با خود همراه کردند. در حوزه اقتصادی، تنها وقت روسیه و چین بود که آمریکایی‌ها در سالگرد شورش ایران را تحریم کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردان دیگری در داخل خدمت می کنند و همیشه در برخی نقاط غرب ایستاده اند.

وی گفت: تصمیم ژانویه بزرگترین تصمیمی است که می توانیم در برابر دشمن داشته باشیم. تجربه نشان می دهد که هرگاه رژیمی در مجاورت یک معاهده و الحاق انقلابی مسلط شود، ائتلاف سعودی، آمریکا و اسرائیل در مقابل ما قرار می گیرند.

رضایی تصریح کرده است: از نظر کشور ما دورنمای طولانی است و نباید تجار را با رفتارهای خاص به حرکت درآوریم. ما باید هر دو به دنبال افزایش تحریم ها و تحریم های فاسد باشیم. عزت ما در ضعف نیست که مثل قبل مثل مافوق خود تقریباً هیچ یک از بزرگترین نعمت های خود را به دشمن نمی دهید.

وی به عنوان عضوی از امنیت ملی و شورای برون مرزی مجلس ادامه داد: تهیه پیش نویس همه منابع ملی برای موفقیت در دولت. یک رژیم جهادی متشکل، ارزشی و فعال، باید هر کمکی به این دولت کنیم. موفقیت این دولت موفقیت تمام ملت ایران است.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا