وزیر بهداشت: مطالعات درباره ضرورت دز چهارم واکسن کرونا هنوز بی‌پاسخ است

وی با اشاره به آهنگ Amicron Corona گفت: همه دانشمندان فکر می کنند که هر سه فنجان باید در یک واکسن تزریق شود تا افراد مبتلا نشوند، اما اینکه آیا یک چهارم هنوز در حال بررسی است یا خیر. هیچ پاسخی وجود ندارد. به این. در حال حاضر، حدود یک سوم دوز می تواند از بیماری های جدی یا مرگ جلوگیری کند.

به گزارش مجله رز، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و دانشکده های جهاددانشگاهی 1400 که در پارک گفت و گوها برپا شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز تحول است، درمان بیماری ها. ما از دارو برای درمان بیماری ها استفاده می کنیم و دومین داروی بزرگ دنیاست: شرکت های داروسازی دوست ندارند از روش های دیگر استفاده کنند، اما دنیا باید از روش های جدید استفاده کند و کشور ما این شانس را داشته است که این روش ها را انجام دهد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز جنینی در دهه هفتاد به عنوان یک مرکز دانشگاهی و برای استفاده از سلول های مرجانی در درمان، ادامه داد: امروزه این روش به طور کامل در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بازدید ما از این مرکز باعث شد تا از چند روش جدید تشخیص و درمان سرطان سلول های بنیادی و روش های غیر دارویی دیدن کنیم. پیشرفت های زیادی در تحقیقات ژنتیکی صورت گرفته است.

وزیر بهداشت با تقدیر از نمایشگاه، فرصت ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، وزارت بهداشت از این دستاوردها حمایت خواهد کرد و اعلام کرد که وزارت بهداشت قطعا از این دستاوردها حمایت خواهد کرد و با دانشگاه جهاد دانشگاهی قرارداد امضا خواهد کرد.

عین اللهی در سوی دیگر این سخنان با توجه به اهمیت گیاهان دارویی در درمان بیماری ها گفت: کشور خوبی است و گیاهان دارویی زیادی در دنیا گزارش شده است. فرهنگ سازی و مصرف مواد مخدر مهم است. دانشگاه جهاد در این زمینه کار خوبی انجام داده است و ما شما را تشویق می کنیم که در این زمینه تحصیل کرده و متعهد شوید و می توانیم یکی از کشورهایی باشیم که در آینده این روند را دنبال می کنیم.

وزیر بهداشت در بیانیه دیگری به نام آمیکرون کرونا گفت: شاید در کشور ما 88 درصد افراد یک دوز تزریقی و حدود 78 درصد کل دوز و بیش از هفت میلیون نفر تزریق کردند. واکسن “این خوب است.

وی ادامه می دهد: رهاسازی آمیکرونیس سریع و تقریبا سرد است اما خوشبختانه مرگ و میر زیاد نیست. در این میان استفاده از ماسک و تانک مهم است.

به گزارش مجله رز، نمایشگاه پتانسیل ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400 از 14 دی ماه سال جاری آغاز و تا 9 این ماه در محل دائمی نمایشگاه های بوستان گفتگو تهران دایر است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل