مجله عمومی

۶هزار خانواده در مدارس استان سمنان اسکان یافتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمد دستورانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین، با بیان اینکه 200 خانواده استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، مدرسه تاکید کرد: از ابتدایی طرح تعطیلات یعنی 25 اسفند ماه سال قبل از هشتم فروردین ماه پنج هزار و 935 خانواده شامل 17 هزار نفر است. ر مدارس استان سمنان اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه 900 کلاس کلاس درس برای اسکان افراد تدارک دیده شده است، تاکید کرد: 13 پایگاه اسکان مسافران در استان سمنان برپا شده تا بتوانیم به مسافران نوروزی بهترین خدمات را بدهیم.

دبیر کارگروه اسکان ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان را با بیان اینکه دامغان بیشترین میزان جمعیت از مسافران نوروزی را در مدارس خود نسبت به سایر شهرستانهای استان سمنان داشته است، بیان کرد: در مراکز اسکان و کلاسهای درس رفاهی برای میزبانی از افراد تدارک دیده شده است. است.

دستورانی با بیان اینکه اسکان در تمام مدارس استان سمنان و برای عموم مردم است، تاکید کرد: تمام مسافران نوروزی و زائران رضوی برای استفاده از مدارس استان در اسکان موقت آزاد هستند و محدودیتی برای افرادی وجود ندارد که از سایر فرهنگیان نیز می توانند استفاده کنند. مات نوروزی موزش و پرورش استفاده کنند.

وی با آن اینکه رای بازگشایی وری مدارس بعد از تعطیلات ستاد مقابله با تصمیم گیری یک

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: خانواده ها نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود به سرعت اقدام می کنند و بر اساس اعلام ستاد خدمات سفرهای نوروزی، تمام مراکز و اکسیناسیون استان در ایام نوروز باز هستند.

ارش آنلاین، به ورت نزدیک به سه نفر روزانه در مدارس استان سمنان اسکانند.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا