آبروی قم را در بحث زیارت بخرید

گزارشی از طراحی سفر بخرید

مجله رز/ قم رئیس ستاد اعتکاف کشور با بیان اینکه قم باید این گزارش را در عهدنامه برون مرزی بخرد، اعلام کرد: رویکرد دولت سیزدهم مبارزه با مفاسد است، بنابراین انتظار می رود تقاضای کلی برای دفاع از کشور وجود داشته باشد. کالاهای اسلامی با دقت بیشتری رعایت خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین تکایی رئیس سپاه اعتکاف در دیدار رئیس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا و جمعی از اقشار مختلف استان قم گفت: رئیس جمهور وارد شد. . به قم برای حمایت از چیزهای خوب.
وی گسترش زیرساخت های حوزه را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر دولت امام مانند مردم سهم مردم را بپردازد باید زیرساخت های حوزه ارتقا یابد.
رئیس ستاد اعتکاف استان تصریح کرد: قم مرجع دولتی مرکز انقلاب جهانی است و در نتیجه این امدادرسانی از هیئت اعزامی مجوز برای ارتقای وضعیت در تراز انقلاب گرفت.
وی با بیان اینکه گزارشی از مناقشه سفر قم بخرید، افزود: از این رو انتظار می‌رود رویکرد نظام 13 در مبارزه با فساد، پاسخگوی مطالبات عمومی برای ارزش‌های اسلامی باشد.
رجبی اعتکاف اعلام کرده است که این آزمایش مطابق با پروتکل های بهداشتی و درمانی است.
رئیس ستاد کشوری در اعتکاف در پایان ضمن تاکید بر مطالبات جانی مردم خاطرنشان کرد: دولت باید متناسب با حاکمیت و برآیند فعالیت های فرهنگی را در قم ارتقا دهد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل