مجله حوادث

محدودیت‌های ترافیکی اربعین در اصفهان اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و عزاداری هیئات مذهبی در محل‌های تعیین شده در سطح استان، اعمال محدودیت مقطعی، موقت و پوشش ترافیکی مراسمات توسط پلیس راهور استان در این روز اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۷ صبح روز اربعین در محدوده خیابان‌های منتهی به گلستان شهدا، شامل میدان احمد آباد، میدان بزرگمهر، میدان آزادی به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهار راه نورباران و تقاطع مشتاق-حمزه و شمال میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، محدوده پل غدیر به سمت چهار راه آبشار، چهار راه فرایبورگ و میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و کلیه خیابان‌های منتهی به خیابان امام سجاد (ع)  محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: توقف وسایل نقلیه مقابل گلستان شهدا از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه ۱۵ شهریور در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر شهر اصفهان در خیابان‌های اصلی سایر شهرهای استان نیز به منظور پوشش ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین و رفاه حال عزاداران حسینی (ع)، محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم ضمن همکاری و همراهی با مأموران پلیس راهور در زمان اعمال محدودیت از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا