مصدومیت جدی ستاره تیم ملی بسکتبال/ کاظمی: با درد بازی می‌کنم

به گزارش شفاف، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان ارسلان کاظمی در تشریح پیروزی سخت مقابل سیرجان آوران گفت: شرایط تیم ما به دلیل مصدومیت بازیکنان سخت شده است. من به شخصه اصلا وضعیت خوبی ندارم، متاسفانه به دلیل مصدومیتی هستم که باعث شد در تیم ملی اردو بزنم و نزدیک به یک هفته و نیم است که از بازی خارج شده ام. من قبل از این بازی با آبادان را انجام ندادم، با بهترین شرایط.

وی گفت: فکر می کنم تیم دو بازی گذشته را انجام داد و در بازی با سیرجان واقعا بد بودم. متاسفانه این سفر برای من طولانی بوده است. وقتی یک بازیگر در اوج باشد، با جراحت به شدت از زمین می افتد. فرید اصلانی را به دلیل کمردرد شدیدی که به سختی می شد در اختیار نداشتیم و از او تشکر می کنیم که دقایقی دیگر پا به میدان گذاشت. اشکان خلیل نژاد و حامد سهرابو نژاد آسیب ندیدند که باعث شده گروه ما بسیار خالی باشد.

ستاره بسکتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه تیمش بیان کرد: سیرجان تیم خوبی است و بازی با آنها برای ما بسیار مهم و بسیار معقول بود. سیرجان بازیکنان داخلی و داخلی خوبی دارد که برای بازی مقابل آنها مشکل دارند. برای پیروزی در این مسابقه، هر دو کوپلینگ و هر دو کوپلینگ خوب بود، اما خوشبختانه در سه ثانیه بعد پیروز شدیم.

سوال: آیا به دلیل مصدومیت احتمالی وجود دارد که در بازی بعدی حضور نداشته باشد؟ وی گفت: متأسفانه از ناحیه زانو مصدومیت بدی دارم. حالا موضوع من این است که بازی را پشت سر می گذاریم. من با سر کوهستان صحبت کردم و رفتم پیش متخصصی که گفت اکشنم کم است اما چون بازی مهمی بود باید با یکی دو تا تسکینی بازی کنم وگرنه دوست دارم ساکت بمانم.

او درباره پیش بینی های خود برای یهودیان گفت: «برای تصمیم گیری در مورد عملکرد خیلی زود است، زیرا باید دید رابط های خارجی چه چیزی را وارد می کنند. همانطور که می دانید بازیکنان خارجی در دور اول با بازیکنان لیگ تفاوت زیادی دارند. به شخصه امیدوارم بازیکنان خوبی به تیم ها اضافه شوند تا در عین حال که به سطح بالاتری در لیگ می رسند، بازیکنان ایرانی نیز بتوانند با بازیکنان خارجی خوب رقابت کنند که آنها را به سمت پیشرفت سوق دهد.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران درباره کیفیت لیگ امسال نیز اظهار کرده است: قبلاً گفتم همه بازیکنان، تیم ها و مربیان هم معتقدند که لیگ پویا، مدل و نوع بازی هایی را دارد که لیگ باید بردارد. باید واضح باشد در چند سال گذشته لیگ ما سال به سال به شیوه ای متفاوت جشن گرفته شده است. تیم وارد لیگ می شود و می داند به چه چیزی نیاز دارد. وقتی طراحی لیگ مشخص باشد، باشگاه ها می توانند خوب مدیریت کنند و کیفیت لیگ بهتری داشته باشند. متأسفانه هر سال لیگ یک راه جدید دارد که بسیار آسیب رسان است. فکر می کنم اگر تکلیف پیش برود، کار فدراسیون راحت تر می شود.

خروج از نسخه موبایل