مجله اجتماعی

دستگیری سارق سابقه دار محتویات خودرو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار سلمان آدینه‌وند فرمانده یگان امداد پایتخت گفت: با توجه به سرقت‌های متعدد لوازم و محتویات خودروهای سواری در محدوده تهرانپارس این موضوع در دستور کار واحدهای گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: واحد گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت زنی در سطح حوزه بودند که مردی که یک عدد کوله مشکی رنگ به همراه یک عدد آچار و پیچ گوشتی در دست داشت نظر آنان را به خود جلب می‌کند.

سردار آدینه وند در ادامه گفت: این مرد با مراجعه به انتهای کوچه خلوتی با باز کردن درب یک دستگاه خودروی سواری پراید قصد سرقت ضبط و باند آن را داشته که صدای دزد گیر خود به صدا در می‌آید و متهم که قصد متواری شدن از محل را داشت در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر می‌شود و تعدادی اموال به سرقت رفته محتویات خودرو از کوله وی کشف می‌شود.

وی گفت: بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم سابقه دار و به دفعات مختلف دستگیر و تحمل کیفر داشته است.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه به ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد ادامه داد: مأموران در تحقیقات اولیه به دست آورند هر ۵ سرقت در یک روز و در یک خیابان رخ داده است که با سرقت پنجمین خودرو شناسایی و بازداشت می‌شود، با تنظیم صورتجلسه متهم تحویل کلانتری ۱۴۴ شد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا