افتخار خادم‌الشهدایی نگین ارزشمندی برای دانشگاه آزاد اسلامی

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب خراسان در دیدار با غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از زحمات وی در توجه به حفظ ارزش های دفاع مقدس قدردانی کرد. همکاران برای وزارت شهدای دانشگاه


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد شهید حسینی بیرجند


در این جلسه که در دفتر مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس استان برگزار شد، غلامرضا فلاحی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد خراسان اسلامی از وی قدردانی کردند. گرامیداشت یاد و خاطره همکاران و تکریم و تکریم عبادات شریف و حمایت خانواده شهید حسینی گواه دستاوردهای مطرح شده در فرهنگستان است.

سید حسن هاشمی در این دیدار اظهار داشت: عزت خادم الشهدا گوهر گرانبهایی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند می درخشد.

افتخار خادم الشهد گرانبهاترین جواهر دانشگاه آزاد اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این دیدار درباره برگزاری باشکوه بزرگداشت یادها و میهمان نوازی شهید حسینی، خانواده شهید حسینی گفت: مادر این شهید شهید گرانقدر است او با کمال شادی این استان را ترک کرد.

غلامرضا فلاحی افزود: جذابیت خیابان ها، بزرگداشت ها و بزرگداشت ها یادآور زنده نگه داشتن شهدا و ماندن در صحنه است.

جواد علیزاده مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خراسان جنوبی نیز در این جلسه به سخنرانی و تشریح سخنان فرمانده معظم کل قوا گفت: این پیام ها با گوش سنگین یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارد.

به گزارش آنا، در پایان این دیدار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی، هیئت قدردانی را به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی و آن تقدیم کرد. به همکاران

حد گزارش شده / 4103/4062/

خروج از نسخه موبایل