مجله علمی و پزشکی

درخواست رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران برای لغو گردهمایی ۴ آبان ماه پزشکان

رئیس هیأت مدیره نظام پزشکی تهران، شهردار تهران با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی نمی توان فضای فیزیکی مناسبی را برای تجمع روز چهارشنبه فراهم کرد، از متقاضیان خواست آن را لغو کنند. در شرایط بهتر و مناسب تر می توان فضایی عاری از هر نوع کوشونت و هورم با بردباری کرد کرد.

به گزارش مجله رزدکتر سید معید الویان – رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران در رابطه با گسترش تقاضا در دنیای مجازی به مناسبت چهارمین ماه از ماه پزشک اطلاعیه ای صادر کرد. با توجه به شرایط کشور و با توجه به درخواست تعدادی از همکاران برای روز فروردین ماه، موضوع را با همکارانم در تیم همکاران وزارت بهداشت تهران در میان گذاشتم.

همه ما به وصول اخلاق بردیک از جمال تاله امزیدی بری حفز جان مردو و رسود بیته یک از حق سلامت بنیادی کود مدیستیم و بر آیین بوریم که همیت از سلامت جیمیا وستفیک بوندین است. سیستم مراقبت های پزشکی برای شما عزیز است و من به دیدگاه های مختلف احترام می گذارم، اما در شرایط فعلی نمی توان فضای فیزیکی مناسبی را برای متقاضیان فراهم کرد.

لذا ضمن تاکید بر اهمیت ارزش‌های مشترک متخصصین پزشکی که همه ما بر حفظ آن توافق داریم، به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران از همکارانی که از من دعوت به عمل آوردند تقاضا دارم. جلسه لغو شود تا در فضای بهتر و مناسب تری صحبت کنیم. حفظ سلامت علی برایم در بحریم و حائز حملة است

انجنب استدعا درام با درك زمينه و بريا حفظ يكدستي و تماميت جميعة بديقة; کهمت به همه مسدومان، عرض المزید به همه مسدومان، عرض المزید از حقوق عرفهای و قدمت از حقل هرفه ا را سرلوها کارد دیم ت بوجهمی را که به همه شما در یکسال اخرین برای سیانت از حقوق جمیع بیدیکی و پوز اخلک هرفه اعلمزید داشتیم.

اومید است سلامت رواوی، کاکای و جلیکی ایران ازیز مردتوگہ همہ متولیّان امر کار گرد»

در پایان روز

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا