مجله ورزشی

خوشحالیم ملاثانی آبروی فوتبال خوزستان شده است/ نگذارید بازیکنان بومی فوتبال‌زده شوند

مجله رز/خوزستان گلر تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: حمایت های خوب مدیرعامل باشگاه، آرامش را به تیم تزریق کرده و حاصل آن دو برد متوالی برابر تیم های مدعی فجرسپاسی و خیبر خرم آباد بود.

اسد عبادی در گفت و گو با مجله رز، اظهارکرد: این روزها همه بیش از قبل از تیم استقلال ملاثانی می گویند تیمی که نشان داده فوتبال خوزستان با تکیه بر بازیکنان بومی و جوان خود می تواند هر تیم مدعی و متمول را شکست دهد. ملاثانی حرف های زیادی دارد و توانسته چهره واقعی یک تیم بومی و مقتدر را نشان دهد.

وی بیان کرد: خوشحالیم که آبروی فوتبال خوزستان شده ایم و اگر چه نظر مالی با خیلی از تیم ها متفاوت هستیم اما بازیکنان ما نشان داده اند هیچ کار نشدنی وجود ندارد. بازی های خوبی ارائه می دهیم و همه از کیفیت فنی تیم تیم رضایت دارند.

این دروازه بان خوزستانی خاطر نشان کرد: اگر مسئولان استان از ابتدای فصل حامی ما بودند و داشته های بومی بهتر حمایت می شدند شک نداشته باشید الان ملاثانی در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر بود.

وی در ادامه با قدردانی از علاقبند مدیر عامل باشگاه، گفت: خوشبختانه حمایت های مالی آقای علاقبند ضمن تزریق روحیه و آرامش به تیم باعث شد، استقلال ملاثانی تیم مقتدری و خطرناکی باشد. امیدوارم حمایت ها تداوم داشته باشد و البته شک نکنید تا روز آخر قوی ادامه می دهیم.

عبادی در پایان عنوان کرد: باور کنید خوزستان سرشار از استعداد و نخبه در فوتبال است و اگر بازیکنان استان دیده شوند و مربیان تیم های استان به آن ها اعتماد کنند، اعتمادشان بی جواب نمی ماند. خوزستان همچنان مهد فوتبال خوزستان است و امیدوارم بیش از قبل از خوزستانی ها در تیم های استان استفاده شود. باید نگاه خوبی به فوتبالیست های خوزستانی شود تا آن ها دلسرد و فوتبال زده نشوند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا