مجله عمومی

برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مینا سپهوند در بیانیه ای اظهار داشت: پخش و اجرای کارگاه از ایده تا اجرا با عنوان “پویش سلیمانی” در شهرستان های حوزه هنری لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این هدف را در قالب یک سازه نهادی داشته است، گفت: در این برنامه روی صحنه بازی می کرد و از پس زمینه کار می کرد تا ضمن شناخت نقش و کاربرد خود در تولید نمایش، ایده ها و هنر گویندگی را تمام کند. روند خوردن داستان های تکی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

کارگاه های بازی و بازیگری

سرپرست واحد تئاتر حوزه هنری لرستان ثبت نام کرد: این کارگاه های آموزشی از 15 تا 26 آذرماه در چهار شهرستان الیگدرز; سلامبروجرد و خرم آباد مقید می شود.

سپهوند تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه بررسی ابعاد والای شخصیتی سردار سلیمانی و پرداختن به ویژگی های منحصر به فرد سردار سلیمانی در علوم نظامی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه در هنر عمل و تولید آثار فاخر نمایشی است.

وی افزود: پس از کارخانه دار شدن در شهرستان های فوق، چهار بازی برگزار می شود و در ایام شهادت سالانه حاج قاسم سلیمانی تجلیل می شود.

رئیس واحد تئاتر مرکز هنری لورن گفت: چین رشادی» مسئول گروه ارزیابی کار حوزه هنری و قاری دانشگاه و پویا حسنوند از هنرمندان فعال و فرهیخته این واحد پرورشی را بر عهده دارند.

سپهوند اعلام کرد: در استفاده از این بررسی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان; بسیج هنرمندان لرستان، اداره کل فرهنگ اسلامی لرستان و رهبری و مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با هم همکاری دارند.

وی گفت: محل استقرار کارخانه ها در الیگدرز (فلات ارشاد) از 24 تا 26 آذرماه. سلام (مرکز امام علی))27 تا 29 آذرماه از 1 تا 3 دی ماه در بروجرد (سالن ارشاد) و 3 تا 6 دی ماه در خرم آباد (تالار حوزه هنری) خواهد بود.

فصل تئاتر مرکز هنری لرستا با عنوان: شروع کارگاه از ساعت 9 الی 12 صبح و 15 الی 18 عصر می باشد.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا