مجله حوادث

ارتقای امنیت از دستاوردهای تصویب طرح جامع ساختار و سازمان انتظامی کشور

ناظر پلیس ملی، تأیید طرح جامع ساختار و اجرای قوانین برای ایجاد دولتی که قطعاً موجب ارتقای پایگاه ایالتی و پلیسی می‌شود، ارتقای امنیت و خدمات بیشتر به مردم را مهم عنوان کرد. دستاوردها

به گزارش مجله رز سردار حسین اشتری با حضور در ستاد مجمع نمایندگان استان قزوین در ستاد ناجا، از تصویب طرح، ساختار و نحوه اجرای دستور انضباطی جمهوری اسلامی ایران خبر داد. همه ما در تعداد زیادی هستیم و از نتایج راضی هستیم.

وی با بیان اینکه تصویب طرح جامع زیربنایی و پیش نویس قانون قطعاً موجب بهبود وضعیت کشور و پایگاه پلیس خواهد شد، خاطرنشان کرد: امنیت بهتر و خدمات بیشتر به مردم از جمله کارهای بزرگ خواهد بود.

سردار اشتری با اشاره به سخنان سفرای مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از حمایت های عزیزان در کنوانسیون شورای اسلامی توسط نیروی انتظامی کل منطقه قدردانی می کنم. توانمند شدن توسط پلیس به معنای تقویت امنیت ملی است و مردم از این امر منتفع خواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی گفت: هر ساله در حوزه و ارزیابی عملیاتی، مأموریت‌ها را اولویت‌بندی و در فیلمنامه دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت های پلیس خاطرنشان کرد: همکاران ما همواره در تامین امنیت داخلی و عمومی و خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند و این میدان نیز بنا به گفته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوش درخشید و در این راستا نیز در این زمینه تلاش می کنیم.

سردار اشتری گفت: اجرا و توسعه بسیاری از ماموریت ها و اهداف برای برقراری نظم و امنیت پلیسی نیازمند حمایت های معنوی و مادی است و پلیس باید ابزار و امکانات نیروی انتظامی کشور را نیز در نظر داشته باشد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اهمیت مردم کشورمان در یافتن مهمترین خدمات مورد نیاز نیروی انتظامی، بر لزوم وجود بنگاه ها و امکانات برای تزریق پلیس بر اساس استانداردها و مشخصات بین المللی تاکید کرد: اعتبارات.

وی با اشاره به عملیات پلیس در بخش های مختلف گفت: پلیس شبانه روز از مرزها تا مرکز کار می کند و باید از این گونه نیروهای فداکار با غذای خوب حمایت کرد.

سردار اشتری در ادامه بر لزوم اصلاح برخی قوانین برای جلوگیری از چرخه جرایم تکراری تاکید کرد و گفت: متأسفانه در برخی مواقع مشاهده می شود که تعادلی بین جرم و هزینه وجود ندارد به طوری که قرار است برخی قوانین در این استان اصلاح شود و قوانین مانع از تکرار چرخه جرم می شود.

به گزارش سایت پلیس، در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان از اقدامات و وظایف پلیس قزوین تقدیر کردند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا