مجله حوادث

برنامه‌ای منطبق با تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، برای شرکت نساجی هلال تدوین شود

رئیس معیت هلال احمر امروز در ازدید شرکت نساجی لال واستار وین برنامه ی

ارش مجله رز و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کولی با حضور در شرکت نساجی هلال احمر با تبریک عید نوروز با اشاره به اهداف و برنامه های شرکت نساجی هلال احمر گفت: شرکت نساجی هلال احمر باید از وابستگی جدا شود و شرکت های خصوصی موفق برنامه ریزی و راهبری کند.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: باید به ماندگاری و آمدی شرکت توجه ویژه شود، و با توجه به ویژه به پیام کارآمدی مقام معظم رهبری که بر تولید، دانش بنیان و آفرینی است، این مهم را سرلوحه امور قرار دهید.

وی با بیان این که و تلاش مضاعف باید در رلوحه فعالیت های رکت قرار گیرد، گفت: باید جدی در دستور ار ر.

ر ولیوند فروش محصولات شرکت نساجی به جز لال احمر در ازار را موفقیت این مجموعه ارزیابی رد و گفت: باید ار

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره تولید، پروژه آفرینی و مباحث دانش بنیان گفت: باید از بخش تحقیق و توسعه شرکت برای افزایش کیفیت تولیدات استفاده شود تا محصولات با کیفیت را به بازارهای مهم صادر کنند.

ر ولیوند با اشاره به موقعیت لال احمر ایران در فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ : ی‌ت

وی ا ید بر تحقق ار سال، تولید، انش بنیان و کارآفرینی: برنامه علمی و عملیاتی برای تحقق این هدف ناید.

رئیس معیت هلال احمر اضافه کرد: رعت بخشیدن به رنامه ها نیاز است و باید برای ملیاتی شدن رنامه ها تلاش ویژه ار.

ولیوند بهره برداری از ظرفیت جدید رای فروش و تولید با کیفیت محصولات را ارزیابی کرد و گفت: روش اینترن ور

وی از انجام برنامه هایی برای تولید محصولات شرکت های زیرمجموعه هلال احمر برای این جمعیت خبر داد و افزود: اما باید همیشه به این مهم توجه داشته باشید که باید سهام خود را از بازار و حفظ کیفیت این محصولات، داشته باشید.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه توجه به بررسی و تحقیق و توسعه را از نیازهای موفقیت در شرکت نساجی هلال احمر ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم امسال با افزایش و خلاقیت در تولید محصولات، کار ویژه ای انجام شود و تحول بزرگی در زمینه فعالیت ها ایجاد شود. انش نیان و مچنین فضای آفرینی.

وی اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در وزه بین المللی : هم اکنون هلال احمر ایران جزوه جمعیت های موفق

وی در ادامه توجه به بازاریابی و تحقیق و توسعه را از الزامات موفقیت در شرکت نساجی هلال احمر ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم امسال با تولید و خلاقیت در تولید محصولات، کار ویژه ای انجام شود تا سوددهی شود و تبدیل شود.

وی اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در وزه بین المللی : هم اکنون هلال احمر ایران جزوه جمعیت های موفق

مدیر عامل نساجی هلال ایران هم در این بازدید با ارائه گزارشی گفت: این شرکت بیش از 50 سال دارد و با دو مرکز در تهران و خوانسار فعال است که در سالهای گذشته با مشکلاتی مواجه شده است.

محمد رضا امیریان با اشاره به آسیب شناسی عملکرد در ابتدای کار کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت کار مشخص شود گفت: یکی از مهم ترین نقاط ضعف این مرکز تکیه گاه بود که با سعی و تلاش همه همکاران از تک کارمندان خارج شده بودند. .

وی همچنین به روز رسانی ماشین ها و خرید تجهیزات برای خط تولید لوله را از مهم ترین شرکت نساجی خواند و افزود: با پیگیری های دکتر کولیوند موفق شد مجوزهای لازم برای سوله های صنعتی بگیریم که این در سال جدید با تولید، دانش بنیان. و پروژه ای مزین شده است به رشد و تعالی این مجموعه کمک شایانی واهد کرد.

امیریان همچنین به بحث به روز کردن نرم افزارهای مالی و وصول مطالبات از استان ها اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلاتی که در سال های اخیر وجود داشتیم انظباط مالی را در این شرکت اجرا کنیم.

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا