مجله ورزشی

هواداران استقلال پشت در کمپ حجازی ماندند!

عصر روز گذشته بود که افراد رسانه‌ای نزدیک به جواد نکونام خبر از برگزاری تمرین روز جمعه استقلال با حضور هواداران از ساعت 11 دادند. با انتشار این موضوع اما رسانه رسمی باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حضور هواداران در تمرین امکان‌پذیر نیست و تمرین روز جمعه نیز پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

این مسئله یک بار دیگر تقابل علی خطیر و جواد نکونام را نمایان کرد. با این وجود در تمرین امروز حرف مدیریت باشگاه به کرسی نشست و تمرین از ساعت 11 بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار شد.

عده‌ای از هواداران استقلال امروز صبح به مقابل کمپ ناصر حجازی رفتند و خواهان حضور در محل تمرین شاگردان نکونام شدند اما با تصمیم مدیریت باشگاه، مسئولان کمپ اجازه ورود به این هواداران را ندادند.

هواداران حاضر مقابل کمپ مرحوم ناصر حجازی که البته تعدادشان زیاد نبود هم پشت در ماندند و اجازه تماشای تمرین را پیدا نکردند. این هواداران هم از راه دور به تشویق و حمایت از استقلال پرداختند و البته که ناراحتی خود از عدم ورود به کمپ تمرینی را نشان دادند.

257 251

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا