آتش‌سوزی کارگاهی در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: یک کارخانه فلزی در ضلع غربی تهران طعمه حریق شد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با مجله رز وی گفت: اوایل ساعت 11:28 امروز جمعه گزارش آتش سوزی در کارخانه شیب فلزی به سامانه 125 پشت مقر سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات تنفسی و یک دستگاه خودرو حامل فوم و تانکر وارد صحنه شد. جاده تهران-کرج خیابان داروپخش را می فرستد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کارخانه ای به مساحت حدود 800 متر مربع رخ داد، افزود: محل حادثه کارخانه ای بوده که آتش در آن احداث شده و محدوده رنگ آمیزی روکش فلزی را فرا گرفته است. مساحت آن حدود 200 متر مربع است. او به مکان های همسایه گسترش یافت.

ملکی با بیان اینکه دود از آتش سوزی تا شعاع چند کیلومتری محل قابل مشاهده بود، افزود: قبل از رسیدن رزمندگان به محل، چندین مامور و تاسیسات برای اطفای حریق زحمت کشیده بودند اما به دلیل حجم آتش سوزی آتش سوزی زیاد بود. با حضور رزمندگان در صحنه افزایش پیدا نکرد و دقایقی بعد شعله آتش کاملا مهار و خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، افزود: رزمندگان در ساعت 12:50 در محل به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.

ملکی با بیان علت این حادثه که توسط کارشناسان آتش نشانی تهران بررسی و گزارش شده است، گفت: اما در تمامی کارخانجات به ویژه کارخانجاتی که با مواد قابل اشتعال مانند رنگ و مواد ریزتر و غیره برخورد می کنند غیرقانونی است. اطمینان حاصل شود که آنها کاملاً با مقررات امنیت ملی مطابقت دارند و از فعالیت هایی مانند برش، جوشکاری و غیره در مجاورت رنگ های تینر و غیره خودداری می کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل