مجله حوادث

ترافیک فوق‌سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

آفتاب‌‌نیوز :

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین درجریان است، اما در برخی مناطق این محور با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: هم‌اکنون بار ترافیکی فوق سنگین به همراه پس‌زدگی بار ترافیکی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، آزادراه تهران_پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین درجریان است و در محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن شاهد پس‌زدگی چندین کیلومتری خودرو‌ها هستیم.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن این محور‌ها نیمه سنگین، اما روان در جریان است و هم‌وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این مسیر‌ها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محور‌ها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام میکنند، عنوان کرد: هم‌وطنان میبایست مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار داده تا با ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین مواجه نشده و چندین برابر زمان معمول را برای عبور از این محور‌ها صرف نکنند.

کهریزی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ میدهد، ابراز کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی، همچنین با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران عبوری رقم بزنند.

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا