تیم الهامی با جسارت بازی می‌کند/نیاز سپاهان به ۱۰درصد تلاش بیشتر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محرم نویدکیا هفته گذشته در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در جام هفتم پرشین اظهار داشت: می خواهم درباره خود مسابقه بیشتر بدانم. ننه ببینید حداقل بازی سخت گیرانه تری نسبت به پارسال که دو بازی برای نساجی انجام دادیم، خواهیم داشت.

وی افزود: تیم های الهام بخش فوتبال در هر جایی که کار می کنند با قدرت خاصی ارتباط برقرار می کنند و سعی می کنند بازی تهاجمی را به نمایش بگذارند و فرصت های زیادی برای هدف حریف ایجاد کنند و قدرت این تیم نساجی بسیار بهتر از پیشنهاد فوتبال سال گذشته است. ” DAT.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم نساجی علاوه بر بازی خوب نتایج خوبی هم کسب کرد و این نشان داد که سخت ترین بازی را پیش رو داریم.

نگه داشتن قله سخت است

وی تاکید کرد: درست است که در حال حاضر در صدر جدول هستیم اما بازیکنان ما درست می دانند که رسیدن به اوج فوق العاده سخت است اما حمایت کردن سخت تر است و به همین دلیل باید تلاش کنیم حداقل 10 درصد تلاش کنیم. بیشتر از هفته های قبل است.»

نویدکیا گفت: تیم نساجی بسیار ماهر است و بازیکنان خوب و بزرگی دارد که می توانند در بازی موثر باشند و این بازیکنان می توانند با خلاقیت خود نوع بازی را تغییر دهند و با یک حرکت روند بازی را تغییر دهند.

ما برای هر دقیقه برنامه داریم

وی افزود: ما با توجه و طراحی فوق العاده مقابل پارچه ها بازی می کنیم، هر دقیقه از بازی را در اختیار داریم تا بتوانیم این تجربه سخت را پشت سر بگذاریم، فکر می کنم هواداران از تماشای این بازی در خانه لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفته است: می دانم که قرار است بهترین بازیکنان شوم، اما انتظار دارم همه در این بازی حضور بیشتری داشته باشند، زیرا این مسابقه برای ما بسیار مهم است و قطعاً همان بافته شده است.

وی گفت: از حمایت های آلیتان تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا جایی که چشم به راه جوانان هستیم تا این مشکلات پیش نیاید.

به گزارش آنلاین، تیم های سپاهان و نساجی فردا دوشنبه از ساعت 16 هفته هفتم در ورزشگاه لیگ برتر ورزشگاه جهان نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خروج از نسخه موبایل