مجله هنر و فرهنگ

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی

میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی

مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و مجموعه تئاتر شهر میزبان چند نشست تخصصی، نمایش ویژه بانوان و نمایش های رادیویی شرکت کننده در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله رز؛ نمایش ویژه بانوان، چند نشست فرهنگی تخصصی و تعدادی از نمایش های شرکت کننده در بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، طی روزهای سوم تا هفتم آنلاین ماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و مجموعه تئاتر شهر تهران پیش روی مخاطبان قرار می گیرند.

براساس برنامه ریزی هایی که توسط ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی با همکاری این ۲ مجموعه صورت گرفته ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ روزهای دوشنبه سوم و چهارم آنلاین ماه نشست فرهنگی «ترنا بازی – نقالی، زره پوشی» در فضای قهوه خانه ای در برج آزادی برگزار می شود.

ساعت ۱۶ تا ۱۸ روزهای پنجم و ششم آنلاین ماه نیز نمایش ویژه بانوان «خاتون» به کارگردانی اکرم خاتون قزوینی و نشست فرهنگی «ترنا بازی – نقالی» میزبان مخاطبان در مجموعه فرهنگی هنری آزادی خواهند بود. این در حالی است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب روزهای سوم تا هفتم آنلاین ماه نیز نمایشگاه «مشاغل و حرفه های مرتبط با نمایش های آیینی سنتی» در همین مجموعه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

در مجموعه تئاترشهر هم ساعت ۱۴ روزهای دوشنبه سوم، چهارشنبه پنجم و پنجشنبه ششم آنلاین ماه به ترتیب نمایش های رادیویی «دسیسه» به نویسندگی آرزو شهنواز و کارگردانی رضا داداشی از قزوین، «افسانه مارها» به نویسندگی و کارگردانی علی حسین قلی زاده از تبریز و «بی جی ام تاو» به نویسندگی ناصر کریمی و کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان پیش روی علاقه مندان قرار می گیرد.

نمایش های رادیویی «قهوه قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی ایمان سلیح از تهران، «علیمردان خان» به نویسندگی و کارگردانی شیرین سپهراد، «برفچال» به نویسندگی راضیه مومیوند و کارگردانی ماکان رضایی از تهران هم به ترتیب در ساعت ۱۶ روزهای دوشنبه سوم، سه شنبه چهارم و چهارشنبه پنجم آنلاین ماه میزبان مخاطبان در مجموعه تئاتر شهر خواهند بود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا