مجله ورزشی

آمادگی بوستان‌های پایتخت برای میزبانی از شهروندان در روز طبیعت

وی با اشاره به برگزاری آیین روز ملی پرچم، اضافه کرد: این برنامه امسال هم در منطقه گردشگری عباس‌آباد باحضور نمایندگان کشورهای خارجی و شهردار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

محمدخانی هم‌چنین ویژه‌برنامه‌های ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) را یادآوری کرد و افزود: در این شب در بوستان لاله برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت شب‌های قدر طراحی شده است. هم‌چنین رویداد فاخر فرهنگی «شهر شهدا» نیز در فرهنگسرای خاوران آماده میزبانی از شهروندان است.

سخنگوی شهرداری تهران با اعلام آنکه در روز طبیعت نیز همه بوستان‌های پایتخت آماده پذیرایی از شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: در بهار امسال سازمان بوستان‌ها و فضای سبز برنامه‌های ویژه‌ای برای زیباسازی شهر و تجهیز و مراقبت از پارک‌ها اجرایی کرده و در همه ایام نوروز و ماه مبارک از جمله روز طبیعت پس از اذان مغرب پذیرای همشهریان عزیز خواهد بود. 

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که مجموعه برنامه‌های فرهنگی-مذهبی پیش‌بینی شده بتواند موجبات رضایت شهروندان محترم را در واپسین روزهای تعطیلات نوروزی همزمان با شب‌های پر برکت قدر فراهم کند.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا