چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر برنامه های خود را برای مدیریت جمعیت هلال احمر با تمرکز بر چهار پست اصلی ذخیره برای دومین بار تشریح کرد. در تعدیل، امور اقتصادی و بین المللی.

به گزارش مجله رز و بر اساس اطلاعات جمعیت هلال احمر؛ همایش دایرکتوری هیأت های بهزیستی صبح امروز با حضور نمایندگانی از عوامل حاضر در ساختمان آرامش و در جمع مدیر عامل استان همایش هلال احمر برگزار شد.

دکتر. پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت بهزیستی کشور، رئیس جمهور، سفیران فرماندهی معظم کل قوا و اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور را مورد تقدیر قرار دادند و افزودند:

کولیوند با اشاره به هفته بسیج و با تاکید بر اینکه این هفته یکی از یادگارهای پرقدرت حضرت امام خمینی (ره) و فرماندهی معظم کل قوا است، افزود: منتظر روحیه های جدید، شاداب، بسیجی برای خدمت و دستاورد هستم. در هلال احمر بیشتر از قبل.

وی در ادامه از خدمات و آثار دکتر دکتر قدردانی کرد. همتی رئیس سابق جمعیت سرخ گفت: دکتر همتی تلاش زیادی کرده است تا فعالیت ها در هلال احمر به نتیجه برسد و به ملت ها نیز خدمت کند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: به همه جمعیت هلال احمر خوش آمدید. کارگران، داوطلبان و جوانانی را که در شرایط سخت و جهادی هستند، بدون مزد و توقع خدمت به مردم به اقصی نقاط ایران بیاورید.

برنامه 5 ساله هلال احمر با تاکید بر 4 رکن

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به توسعه این مشارکت 5 ساله گفت: این برنامه با هدف امدادرسانی به بلایای چهار کشور با توجه ویژه به اعلام مرحله دوم انقلاب انجام می شود. امکانات سطح بالای هلال احمر برای مشکلات اقتصادی، پزشکی و لجستیکی در این زمینه: حوزه بین المللی مستقر می شود. امداد و نجات در دفتر مرکزی هلال احمر. در گام دوم انقلاب دوستان باید آنقدر سرعت کار خود را افزایش دهند تا اعتماد مردان و سایر ماشین ها را جلب کنند. در آژانس مالی، پزشکی و پزشکی، برای اصلاح فرآیند استخدام، باید از همه اعضا، حداقل دستیار و مقام ارشد کمک گرفت. همچنین باید قوی‌تر، رنگین‌تر و درخشان‌تر از هر زمان دیگری در عرصه بین‌المللی قدم برداریم و ما را با یک برند خوب فدراسیون رها کنیم. همچنین گسترش همکاری های چندجانبه با سایر کشورها ضروری است.

فرصت هایی برای بهره مندی از زنان در مدیریت سطوح مختلف

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه تاکید کرد: کار در جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی است، بدون توجه به شرایط به دنبال این هستیم که اقدامات مشارکتی و با بالاترین کیفیت انجام شود. ما باید مقدس ترین سخنان رهبر انقلاب را به تصویر بکشیم و بر اساس قانون اساسی مرحله دوم انقلاب، مؤمنان، جوانان و نیروهای جدید را برای آینده ملت حرکت و تربیت کنیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: قانون اساسی قطعاً در دست ساکنان و اعضای جوان است، بنابراین در هلال احمر همیشه سرسبزی و جوانی وجود دارد. همچنین قرار است ظرفیت افسری خواهران اعمال شود و با نگاه مثبت و جدی به خواهران این فرصت را ارتقا دهیم.

تقویت ارتباط و تعامل با دستگاه های شریک

کولیوند همچنین بر لزوم گسترش و تقویت ارتباط و تعامل با جوامع جوامع تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، نظامی و انتظامی و… نگه داشته شود. همکاری ها مفاصل را به طور منظم گسترش می دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه قرار است از همه امکانات در هلال احمر استفاده شود، افزود: منابع اقتدار در هلال احمر فراوان است و باید از همه منابع توان به طور کامل استفاده شود. منبع اصلی و منبع قدرت در هلال احمر تعداد زیادی از مردم، داوطلبان و خیرین هستند.

پس از ویدئو کنفرانس، مدیران سازمان های امدادی و جوانان هلال احمر گزارشی از فعالیت ها ارائه کردند. حتی استان های هرمزگان و خوزستان نیز روند ارائه خدمات به زلزله زدگان بندرعباس و اندیکا را توسعه داده اند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل