سلامت دانش‌آموزان خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی و نظام تعلیم و تربیت است

مجله رز/ لرستان معاون علوم پزشکی دانشگاه لرستان گفت: سلامت دانشجویان خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی و نظام آموزشی است.

دکتر در گفت وگو با مجله رز، مریم کوشکی با اشاره به انعکاس نادرست پیام‌های ارسالی خود به شورای آموزش و پرورش، گفت: 15 درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده کووید 19 در یکی از مدارس استان‌ها اظهار داشتند: در جلسه روز یکشنبه. شورای آموزش و پرورش لرستان: یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت، گسترش تدریجی آموزش حضوری در مدارس بود. آمار نظارت و آزمایش استانداردهای بالینی دانش آموزان قبل از ورود به مدرسه در 22 دسامبر ارائه شد و ما دستور دادیم 15 دانش آموز در ایالت نظارت شوند. مدارس کشاورزی الیگدرز علائم مشابهی از بیماری عروق ویروس کرونا قلب داشتند و به همین دلیل با همکاری آموزش و پرورش مانع از انصراف این مدرسه شد و در واقع خبری از ابتلای این دانش آموزان در مدرسه نیست. درست است.

نظارت از ایجاد بیش از 200 تیم تا کنون برای اجرای دقیق مفاد دستورالعمل 06 نظارت و اعتدال در مدارس با همکاری معاونت تربیت بدنی و تربیت سلامت خبر داده و فراخوان داده است: مطابق این دستورالعمل و پردیس بازدید می کند. 57 مدرسه از بازگشایی منع شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان با بیان اینکه خط قرمز روشن کننده ایمنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و نظام آموزش و پرورش است، گفت: از 34 هزار فرهنگی در استان تنها هزار و 467 نفر واکسن دریافت نکرده اند. برخی از آنها مشکل پزشکی دارند و برخی در برنامه واکسیناسیون هستند، اما از مسئولان آموزش و پرورش لرستان خواستیم که تعداد معلمانی که یا می توانند واکسن را بخورند یا دریافت کنند و یا هر 72 ساعت یک بار تایید کنند تا در کلاس حضور داشته باشند. PCR منفی را به مقامات مربوطه گزارش دهید.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل