دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده شهید گمنام شناسایی‌شده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا استان از بیرجند، با مساعدت معاونت امور شاهد و ایثارگران و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی، هماهنگی این جلسه مورد استقبال قرار گرفت. خانواده. شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اخیراً در سمت مدیران بنیاد شهید، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس، ارتش جمهوری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کرد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی پذیرایی از خانواده شهید گمنام اخیرا شناسایی شده است دانشگاه آزاد بیرجنددر مزار شهدای این عالم شهادت گرانقدر تشریح شناسایی گمنام از یک واقعه گرانبهای فرهنگی، معرفتی و روشن اعلام و اعلام شده است: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

سید حسن هاشمی مدیرکل حفظ آثار و ارزش ها در این مراسم از شهدای مدافع حرم و شهدای استان و کسانی که برای تجلیل از مراسم باشکوه و ارزشمند پذیرایی از خانواده این شهید گرانقدر به جنوب استان خراسان می آیند قدردانی کرد. وی گفت: معنویت گرانبهایی را برای پذیرایی از این خانواده گرانقدر برای کل اسلام، آزاد و همه مردم و مسئولان استان فراهم می کند. و ولایت خمینی رهبر و شهید گرانقدر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاعی خراسان جنوبی نیز با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا که در گرامیداشت مقام شامخ شهدا فرمودند: «شهدا مظهر ایران». ما شهدای شهدا و ایثارگران خود هستیم و امیدواریم به واسطه شهدا به رسالت و رسالت گرانبهایی که بر دوش ماست، با موفقیت انجام دهیم.

علی فلاحی با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران پس از هشت سال در جنگ سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی با رادیکالیزه شدن مواجه شدند، گفت: خوشبختانه هوشیاری و شیطنت مردم ما همیشه برملا شده است.

جواد علیزاده مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی جنوب خراسان نیز با بیان اینکه هر شهید پرچمی برای آزادی و عظمت کشورمان است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی باقی است و ارزش ها بدست خواهد آمد.

حد گزارش شده / 4103/4062/

خروج از نسخه موبایل