شرایط فنی و امنیتی پایداری در متروی تهران حاکم است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: وضعیت مجتمع مترو هم از نظر فنی و هم از نظر ایمنی قابل قبول و پایدار است.

به گزارش مجله رز سردار مهدی معصوم بیگی در بازدید از ایستگاه های 1 و 2 مترو و مرکز فرماندهی مترو تهران و حومه گفت: شاید کمتر خانواری در تهران باشد که از خدمات مترو تهران استفاده نکند. پس این شغل بسیار ارزشمند است و جای تشکر و قدردانی دارد. با توجه به اطلاعاتی که در این بازدید به بنده داده شد، بهترین اقدامات در این شرکت صورت گرفته و تضمین می کند که شرایط قابل قبول و پایداری در این مجموعه چه از نظر فنی و چه از نظر امنیتی وجود دارد.

معصوم بیگی در مورد نقش اصلی مردم در مترو تهران افزود: همه ما وقتی در فضای عمومی هستیم باید قوانین را رعایت کنیم زیرا مشمول حقوق بشر است و اگر سیستمی وجود نداشته باشد احترام بگذاریم دیگران هم رعایت می کنند. آسیب ببینند زیرا آنها می توانند خدمات ارائه دهند.” دردسر.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه همکاری مردم با مسئولان خود یک همکاری نزدیک است، خاطرنشان کرد: هر چه مردم بیشتر همکاری کنند طبیعتا خدمات بیشتری نیز ارائه می شود. مثلاً اگر مسائل زنان را اداره می کنیم، باید مراقب خودمان باشیم. علاوه بر حقوق مردم، این یک حقوق اجتماعی برای زنان است و باید رعایت شود.

علی عبدالله پور مدیرعامل انجمن صنفی حومه تهران و گروه بهره برداری مترو، مدیر پیشگیری پلیس راهور ناجا نیز با قدردانی از زحمات پلیس مترو گفت: تلاش و رشادت این عزیزان امروز مترو را به مکانی امن برای خانواده ها تبدیل کرده است. “در خیابان باشید.

به گزارش روابط بین‌الملل و حومه شهر تهران و شرکت بهره‌برداری مترو، با بیان اینکه هم‌اکنون ۷ خط به طول حدود ۲۷۰ کیلومتر در مترو تهران فعالیت می‌کند، افزود: روزانه حدود ۲۱۰۰ قطار در مترو تهران تردد می‌کنند. مترو تهران. مردم به صورت لحظه ای با تمامی خطوط تحت پوشش سروکار دارند و مدیریت می کنند و برای حفظ امنیت مردم و ارائه خدمات مناسب در این شبکه اقداماتی لازم است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل