آیا کوچک کردن بینی بدون عمل امکان دارد؟

آیا می توانید بدون هنر بینی خود را بیرون بکشید؟

انواع روش های کوچک کردن بینی با ماساژ، دستگاه های تغذیه و سایر وسایلی که در فضای مجازی و سایت های مختلف تبلیغ می شود. برای اطلاع بیشتر از ماهیت علمی و قابل اعتماد این موضوع، از یک پزشک فوق تخصص راهنمایی خواستیم.

دکتر. آرش نجفبیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی نکات مهم علمی و روش های امتناع از بینی را تشریح کرد که در ادامه می خوانید.

برای دیدن نمونه هایی از Dr. رینوپلاستی نجف بیگی را ببینید.

چرا باید ژست بینی داشته باشیم؟

دکتر. نجف بیگی تصریح کرد: رینوپلاستی یک عمل علمی و جراحی است که نتایج ماندگاری دارد. به طور خلاصه، در مقابل روش‌هایی که غیرجراحان اثر دائمی ندارند، گاهی اوقات شکل بینی را تغییر نمی‌دهند. بینی را سفت تر می کنند.

سوال اینجاست که آیا دستگاه ها دچار انقباض بینی می شوند؟ برای دریافت پاسخ خود اینجا را کلیک کنید.

برای چندین دهه، نویسندگان جهان آکادمیک تکنیک های مختلفی را برای جراحی زیبایی بینی و کوچک کردن بینی بررسی کرده اند. باید بدانید که اگر روش درمان بینی غیر تهاجمی و غیر جراحی بود، مسئولین در مورد آن تحقیقات علمی کرده بودند و دستورالعمل های روش پزشکی را در دانشگاه ها مطالعه کرده بودند.

اما متأسفانه تنها راه واقعی، علمی و بادوام برای اجتناب از بینی، انجام انواع تکنیک های جراحی است. لازم به ذکر است که اندازه بینی می تواند شرایط مختلفی داشته باشد و هر بینی با تکنیک و روش خود عمل می کند.

کوچک کردن بینی با دستگاه یا روش غیر جراحی

دکتر. نجف بیگی، جراح فوق تخصص، خاطرنشان می کند: دستگاه های کوچک کننده بینی که در فضای دیجیتال تبلیغ می شود، نه پایه علمی دارد و نه یافته های پزشکان متخصص. در واقع هیچ شواهد علمی و تحقیقاتی نشان نداده است که این روش ها با عوارض طولانی مدت و جبران ناپذیری بر روی بینی تاثیر موفقیت آمیزی داشته باشند.

نه تنها دستگاه های کوچک کننده بینی نمی توانند زیبایی و شکل بینی شما را تغییر دهند. آنها همچنین می توانند آسیب جدی به ساختار بینی یا پوست وارد کنند. گزارش های زیادی از درمان های خانگی و مکانیسم های غیرجراحی کوچک کردن بینی وجود دارد. پس از جمع آوری دقیق اطلاعات، متوجه می شویم که این نوع اطلاعات نادرست است.

برخی نیز التهاب و تورم بینی را تا حدی کاهش می دهند که مواد مختلف وجود دارد. چگونه می توان غضروف و استخوان بینی را با یخ و خمیر دندان از بین برد؟ آنها نشان می دهند که سازندگان این پیام نادرست نه از آناتومی و ساختار بینی و نه از انواع بینی ها و دلیل بزرگ یا نامناسب بودن آنها اطلاعی دارند.

متأسفانه بسیاری از دستگاه های کوچک کننده بینی گاهی اوقات عوارض و مشکلات جبران ناپذیری در بینی ایجاد می کنند. شامل:

  • فشار بر غضروف و استخوان و در نهایت شکستگی، کج شدن و شکل غیر طبیعی بینی که با جراحی قابل ترمیم است.
  • ایجاد فشار بر راه هوایی بینی و در نهایت ایجاد مشکل در راه هوایی بینی. این منجر به کاهش اکسیژن خون و اثرات دیگر بر خواب و بیداری می شود
  • آسیب بینی و لکه ها یا اسکارهای دائمی پوست در اثر فشار و چسب حرارتی
  • آلرژی به کوفتگی بینی و پوست دائمی
  • خشکی یا آسیب به مخاط بینی که منجر به مشکلات تنفسی، حس بویایی یا مشکلات دفاعی بدن در برابر ویروس ها و عوامل بیماری زا می شود.

آیا هنگام استفاده از دستگاه های کوتاه شده می توان مشکلات بینی را حل کرد؟

دکتر. نجف بیگی توضیح داد که برای از بین بردن عوارض استفاده از این روش های غیر فنی و راحت، باید وضعیت و ساختار بینی را بررسی کنیم. گاهی اوقات این مشکلات با گذشت زمان بهبود می یابند، اما معمولاً نیاز به جراحی و ترمیم دارند.

به خصوص اگر استفاده از این دستگاه ها طولانی بوده است، ساختار و ساختار بینی باید تحت تأثیر قرار گیرد. اگر غضروف بینی تغییر شکل داده باشد، تفاوتی با رینوپلاستی ندارد. حتی اگر بتوان غضروف را با حرکت یا جابجایی آن تعویض کرد، آسیب بینی خود به خود التیام نمی یابد.

لازم به ذکر است که بینی عضوی حساس است و در صورت عدم درمان مشکلات به مرور زمان افزایش می یابد.

جراحی استاندارد بینی چگونه انجام شده است؟

رینوپلاستی یا رینوپلاستی عملی است که باعث ایجاد تغییر شکل دائمی در بینی می شود. جراحی بینی می تواند به دلیل تغییرات خاص در بینی، تغییر شکل، مشکلات ساختاری و بهبود تنفس یا هر دو باشد.

جراحی بینی بسته به میزان تغییرات مورد نیاز در ساختار بینی به دو روش بسته و باز انجام می شود. در جراحی بینی بسته، برش و بخیه کمتری در بینی وجود دارد و جای زخم در داخل بینی ایجاد می شود و کمتر دیده می شود. کسانی که نیاز به تغییرات زیادی در بینی دارند معمولاً جراحی بینی باز می کنند.

باید توجه داشت که قسمت بالایی بینی ساختاری استخوانی است و قسمت پایینی آن از غضروف تشکیل شده است. رینوپلاست ها می توانند استخوان، غضروف، پوست یا هر سه را تغییر شکل دهند. به این ترتیب شکل و اندازه بینی همیشه قابل تغییر است.

با کوچک شدن استخوان های بینی، اندازه و شکل بینی تنها با کاهش اندازه و حرکت دادن استخوان و غضروف قابل تغییر است. به این ترتیب تغییر چندانی در پوست بینی ایجاد نمی شود و ساختار بینی اصلاح شده است، پوست به جای اولیه خود باز می گردد.

اما برای سوراخ های بینی گوشتی که پوست ضخیم و پر از غدد پیه دارند، تغییرات ساختاری بیشتری انجام می شود تا پوست بینی به حالت اولیه خود بازگردد. به همین دلیل، جراحی دشوارتر خواهد بود.

گوشت بینی کار

دکتر. نجف بیگی در مورد جراحی بینی گوشتی و اینکه آیا پس از مدتی به حالت اولیه خود برمی گردد یا خیر، افزود.

عمل بینی رینوپلاستی گوشتی است که در آن بینی دارای پوست ضخیم با سوراخ های باز روی پوست و غدد چربی زیادی است. به این ترتیب وقتی نوک بینی بیمار بالا می رود، حجم پوست بینی کاهش می یابد، به طوری که بینی کوچکتر می شود و در نهایت غضروف بینی تقویت می شود. پ

بینی گوشتی معمولاً غضروف ضعیفی دارد و معمولاً در مردان دیده می شود. علاوه بر این، او بینی بزرگ و گوشتی به سمت پایین دارد. بال بینی (بالها) معمولاً باز و ضخیم است.

در بازگشت جراحی بینی گوشتی، توجه به آنچه شما به عنوان جراحی از آن یاد می کنید و اینکه آیا او تخصص کافی دارد یا خیر، مهم است؟ زیرا ما جراحان پلاستیک و ترمیم از تکنیک های مناسبی برای جراحی بینی گوشتی استفاده می کنیم تا فرم بینی ثابت بماند و پوست دوباره بزرگ و متورم نشود.

برای اطلاع از نحوه عملکرد آن بر روی بینی گوشتی می توانید این مقاله را از سایت دکتر نجف بیگی مطالعه کنید.

بینی گوشتی در مقایسه با سایر انواع رینوپلاستی چگونه عمل می کند؟

دکتر. نجف بیگی خاطرنشان کرد: جراحی بینی گوشتی اغلب شامل برداشتن غضروف بینی است. با این حال، گاهی اوقات می تواند منجر به زخم، فرورفتگی و پوست شود که حفظ ظاهر متعادل و طبیعی صورت دشوار است. با این حال، در حال حاضر، با ویژگی های پیشرفته فن آوری، بیمار می تواند ظاهر جدید و بینی خود را کمتر از چهار سال پس از جراحی بدون نگرانی در مورد بازگشت از مرگ حفظ کند.

در روش های جدید برای کاهش عمق غضروف بینی، با قرار دادن غضروف اضافی در نوک بینی و تقویت ساختار، شکل و فرم بینی حفظ می شود. به غضروف کمک می کند.

  • برای حفظ زیبایی بینی، نوک بینی را که به نظر می رسد حفظ کنید
  • فضای پوست برای متورم شدن دوباره غدد سباسه جدید کافی نیست

گاهی اوقات می توان این ساختار را از قسمت های دیگر بینی، گاهی از گوش، قفسه سینه یا سایر قسمت های بدن از غضروف جدا کرد.

بزرگترین تفاوت بین جراحی گوشتی و استخوانی میزان تغییراتی است که می تواند در بینی ایجاد شود.

  • یک بینی گوشتی را نمی توان به هر اندازه ای کوچک کرد، اما بینی استخوانی را می توان با تغییرات بیشتر در غضروف و استخوان تا حد زیادی تغییر داد یا کاهش داد.
  • بینی گوشتی را نمی توان به هیچ شکلی تشکیل داد. برای مثال عمل عروسک بینی یا فانتوم را نمی توان برای گوشت بینی انجام داد.

به همین دلیل، مردانی که بینی گوشتی دارند، انتظار واقعی از اعمال خود دارند. در نهایت باید توجه داشت که هنگام انجام عمل طبیعی بینی می توان فرم بینی را با سایر قسمت های صورت به یک رابطه مناسب و هماهنگ رساند.

*بازگشت به گزارش

خروج از نسخه موبایل