مجله اجتماعی

دستگیری سارق حرفه ای خودرو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو در جنوب شرق تهران، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران گشت انتظامی یگان امداد پایتخت، شب گذشته در حال گشت زنی در محدوده بی‌سیم بودند که به سرنشین یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، خودروی مذکور چندی قبل از همان محدوده به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی انتظامی عنوان داشت: همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست به سرنشین خودرو اعلام شود، اما سرنشین به محض شنیدن دستور توقف از سوی پلیس متواری شد.

فرمانده یگان امداد تهران، ادامه داد: متهم به طرز خطرناکی در خیابان‌های این محدوده در حال فرار بود و سعی می‌کرد با حرکات مارپیچ بگریزد که در این حین به چند خودروی پارک شده در خیابان نیز برخورد و آسیب وارد کرد اما در نهایت متوقف و دستگیر شد.

سردار آدینه وند، با بیان اینکه از متهم آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودروی مذکور و چند سرقت خودروی دیگر در شهر تهران اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: در تحقیقات مأموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کرد.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا