قرارگاهی برای تحقق عدالت آموزشی/ ساخت مدرسه و توزیع لوازم التحریر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حامد ویسکرمی گفت گفتن وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اینکه یکی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بحث محرومیت زدایی بحث می کند، گفت: یکی از اساسی ترین الزاماتی که در کشورمان داریم رسیدگی به موضوع آموزش و پرورش است.

ساخت مدارس 109 از ستاد اجرایی فرمان امام لرستان

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای تکامل است و تأثیر ویژه ای دارد، تصریح کرد: در این راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در نتیجه اهمیت آموزش را درک می کند، نقش ویژه ای در این زمینه دارد. آه تو او دارد.

کمپینگ عدالت آموزشی / مدرسه سازی و توزیع ثابت

مدیرکل اجرایی سپاه لرستان امام خمینی (ره) در ادامه تاکید کرد که در دو حوزه زیرساختی و همچنین تامین منابع آموزشی وارد شده ایم.

ویسکرمی بیان کرد: تعداد کل کلاس های درس این تعداد مدرسه 379 باب است که از این تعداد 53 مدرسه با ظرفیت 240 مدرسه هم اکنون در حال فعالیت هستند.

تبدیل صومعه‌ها به ساختمانی مناسب و استاندارد

مدیرکل اجرایی استانداری امام خمینی (ره) لرستان تاکید کرد: در مجموع برای 109 مدرسه 23 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون 19 میلیارد و 200 میلیون تومان آن برگزار شده است.

وی با صراحت به دنبال تحویل 139 کلاس باقیمانده تا پایان سال گفت: در کنار این مشکل، 53 مدرسه معمولی را برای بازی در استان آماده کرده ایم.

مدیرکل اجرایی فرمان امام لرستان با بیان اینکه با مشارکت در نوسازی مدارس، این مدارس خوابگاهی به مدارس مناسب برای ساخت تبدیل می شود، افزود: این امر نیز تا یک سال آینده تکمیل می شود.

توزیع 22000 بسته لوازم التحریر کیف محروم از دانش آموزان

در طرف دیگر سخن، ویسکرمی به عرضه لوازم اشاره دارد التحریر برای دانشجویان شاغل در منابع و مکان ها، کرونا افزود: امسال 6500 پرونده موجود است. التحریر و کیف به دانش آموزان خصوصی در سراسر استان تحویل داده شد.

وی گفت: سال گذشته 16 هزار بسته لوازم التحریر این بین دانش آموزان در هر دو بخش خصوصی و آسیب دیده توزیع می شود.

مدیرکل اجرایی سپاه حضرت آیت الله خمینی(ره) لرستان بیان کرد: از سال گذشته تا امروز 22 هزار و 500 بسته گونی و رزمنده التحریر بین دانش آموزان بخش خصوصی در لرستان توزیع شد.

ایجاد اردوگاه عدالت آموزشی

ویسکرمی با بیان اینکه علاوه بر اقداماتی که در بالا به آن اشاره شد، قرارگاه عدالت تحصیلی را در جهاد استان راه اندازی کرده است، تصریح کرد: این اردو فاقد جایگاه آموزش در مناطق خصوصی استان است. نجی معاملات.

خط کشی شده: گروه جهادی ها نیز از طریق این اردوها برای ارائه کمک های تحصیلی به دانش آموزان مناطق خصوصی استان تشکیل می شوند.

مدیرکل حراست امام جمعه لرستان افزود: اطلاعیه اقلام مورد نیاز مدرسه توسط سازمان بسیج مستضعفین به اشتراک گذاشته می شود و آموزش های لازم را به دانش آموزان در اردوگاه عدالت دانشگاهی ارائه می کند.

خروج از نسخه موبایل