مجله علمی و پزشکی

تجمع کنندگان واکسن قم؛ آنچه نمی دانند

مجله رز/ قم جلسه واکسیناسیون علیه تاج تخت با حضور جمعی از مردم قم برگزار می شود.

گمانه زنی ها درباره واکسیناسیون دشمن در فضای مجازی قم از چند روز پیش آغاز شد و از دو روز گذشته آغاز شد و بر همین اساس قرار شد امروز ائتلاف این افراد در قم برگزار شود.

در همین راستا پیش از ظهر امروز درگیری با ولیعهد برای واکسیناسیون در مقابل ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صورت گرفت و متعاقب آن تظاهرکنندگان به سمت منازل مراجع بزرگ از جمله آیات مکارم شیرازی و علوی گرگانی راهپیمایی کردند. .

قطعا تظاهرکنندگان در این برنامه که در گذشته هیچ اطلاعی از احتجاجات و منویات مقام معظم رهبری و متون مراجع عظام تقلید در این زمینه نداشتند، امروز از آنان دعوت به تجمع کرده و همچنان با یکی از شبکه های بزرگ به مبارزه ادامه می دهند. . بر حضور بیرونی مردم تاکید کردند.

تظاهرات در کنار تظاهرکنندگان بر فراز یخچال قاضی آغاز شد و با نشان‌های معروف خود به خیابان‌های اصلی راهپیمایی کردند: «ما نه موش هستیم و نه بره». از جمله شعارهای «ایران قرنطینه و خیانت واکسن»، «رادیو جنجال ملت علم»، «آزادی، آزادی، نه واکسن اجباری» و … از دیگر شعارهاست.

در ادامه این تجمع یکی از دانشجویان از جمله آیت الله رئیسی رئیس جمهور، آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت برای واکسیناسیون به نیروی انتظامی مراجعه کردند. درمان بیماری های عروق ویروس کرونا غیر واکسینه شده در نظر گرفته شده و برای جلسات علمی ترتیب داده می شود.

جمعی از مراجع تقلید هرگز از پیگیری شعارها دست برنداشتند و به منزل رفتند و از معترضان خواستند که آنها را به درستی واکسینه کنند.

اما در این زمینه باید نکاتی را در نظر گرفت;

مکان مسیر هنوز مشخص نیست و پلیس اجازه گزارش رسمی آن را ندارد.

این گروه علیرغم اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین معیار و شاخص انقلاب اسلامی و همچنین نفوذ دینی در کشور واکسینه شده اند و همه را به واکسینه شدن تشویق کرده و فرموده اند که باید واکسینه شوند. اطاعت از کارشناسان ذیل: گروهی که متأسفانه خود را از نژاد مذهبی و ولایی جامعه می‌دانند و در این زمینه نافرمانی خود را نسبت به تغییر دین نشان می‌دهند.

علیرغم اینکه مرجعیت تقلید قم از ابتدای تاج و تخت به موضوع پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی کارشناسان توجه داشته است، این مرجع تقلید نیز از مردم خواسته اند که نسبت به همدیگر واکسینه شده و این کار را انجام دهند. اعتراضات آنها کاملاً مغایر با منویات مقامات کلان است، به طوری که نظر پزشکان مجرب را در مورد نیاز به واکسیناسیون دریافت می کنند، زیرا این امر در سرکوب چرخش کرونا که تاکنون جان میلیون ها نفر را گرفته است بسیار مهم است. هموطنان

خوشبختانه این روزها دولت ها تمام توان خود را صرف تهیه واکسن برای مردمی کرده اند که در حال تولید و واردات کافی در داخل هستند و مبارزه با این ویروس شوم را که قطعاً حرکت پیشرو ضد دولتی محسوب می شود، با جدیت دنبال کرده اند.

بر اساس آمارهای تخصصی در ایران و جهان، اثربخشی واکسن های عروق ویروس کرونا در ایران و سراسر جهان به طور کامل آزمایش شده است و جای هیچ تردیدی وجود ندارد.

با این حال، در این زمان، پزشکان سنتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل ها جان خود را از دست داده اند و اظهارات آنها در مورد مشکلات تاج نیز محو شده است.

این دسته از طلاب که بر خلاف رویه رایج عمل می کنند، از متون عظام تقلید و در مرکز جامعه حوزوی و اداره حوزه هستند. چگونه از خود محافظت می کنند. در برابر آسیب؟ پاسخ سوال را می بینید؟

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا