مجله علمی و پزشکی

مالکی: کمبود اکسیژن و پزشک بزرگترین مشکل فعلی استان سیستان و بلوچستان است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بزرگترین مشکل زاهدان این است که در حال حاضر کمبود اکسیژن ، پزشکان و واکسنهای سیستان و بلوچستان است که می تواند در این گروه سنی منطقه واکسینه شود.

فداحسین مالکی در مصاحبه با مجله رز ، با تشریح آخرین وضعیت در استان سیستان و بلوچستان از نظر ویروس کرونا ویروس جمعیت ، دلتا گفت: “اخیراً ، چه توسط وزارت بهداشت در اردبیل علنی شود چه اظهارات غیرحرفه ای انجام دهد که کاملاً و بلوچستان استان سیستان 500 تخت خالی است. “بر اساس این گزارش ، هیچ کس فوت نکرده است. علت موج مردم از این ننگ آگاه هستند.

توضیح داد: “در جلسه ای که معاون وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار با حضور وزیر کشور پذیرفتند ، ما تصدیق کردیم که توسط وزیر کشور در همان روز تغییر داده شده است. سی و دو نفر از کسانی که در آن روز فوت کردند ، و هیچ پیش فرض اساسی مشخص نیست که این تنها یک نفر درگذشت ، پیرمردهای سرنشین بیمار.

و یکی از اعضای جلسه اعضای استان سیستان و بلوچستان ، وی افزود: “گفته می شود که بیهوده نیست که آنها در زاهدان و استان سیستان و بلوچستان دروغ می خوانند. اینجا ما این مجمع را قرار داده ایم ، به طوری که هر یک برای تأیید هر زمینه تحقیق ، اما در حال حاضر سپاه با اکثر بیمارستان ها ، 200 پرسنل پزشکی مداخله کرده است ، او به استان رفت و به ارتش که برای تدوین بود ، خانه او است. و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) این است که این بیمارستان همچنین در بیمارستان ها و وسایل بیابانی را در یک تخت مجرد ، در استان ساخت و ساز خواهد کرد. هلال احمر او امیدوار است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در خانه های خود باید آنها را از بین برد و از بین برد ؛ بستر ، یعنی کارکنان ارتش و مجریان.

مالکی افزود: ما از رئیس مجلس شکایت کرده و خواهیم کرد. دادستان زاهدان جرمی را اعلام کرد که همه افراد سعی در کنترل این وضعیت و کنترل بیماری که در دادگاه نمک به زخم های این استان ها ریخته است حذف نشده اند .

مشکلات استان سیستان و بلوچستان ، گفت: “ما کمبود اکسیژن ، پزشک و واکسن داریم. واکسن ها یک مشکل جدی هستند که باید در اسرع وقت برطرف شوند ، این بدان معنی است که واکسن برای همه افراد ، صرف نظر از گروه سنی است. “مطمئناً ، با كنترل سیستان بلوچستان ، می توان جلوی ویروس ها را گرفت ، كه مبادا به سایر استان ها سرایت كند.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد پروتکل های ایمنی و استفاده از ماسک در استان سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که پروتکل ها را دنبال می کنند ؛ اما باید از زمینه فرهنگی و اجتماعی این موضوع استفاده شود. قرنطینه جمعیتی را تحمیل کرده و حتی ممکن است بعضی از اینها باشند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا