مجله حوادث

جریمه خودروهای شیشه دودی با قوت ادامه دارد/ از مصوبه دیوان عدالت سوءبرداشت نشود

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: سرکوب شبکه‌های شیشه دود به شدت ادامه خواهد داشت.

به گزارش مجله رز سردار سید کمال هادیان فر در نشست خبری امروز در شهرک آزمایش با اشاره به رای دیوان عدالت اداری برای دودکردن علفزارهای شیشه ای گفت: رای دیوان عمومی باید صادر شود. سوء استفاده نکنید دادگاه تاکید کرد که فاصله سه متری برای تشخیص کمتر از حد صحیح بوده و عدد سه متر بنا به تشخیص پلیس نامعتبر و دقیق است.

وی افزود: آنچه که دادگاه نسخ کرده است به عنوان حذف اثر اطلاق می شود به این معنی که دیگر در همان جایی که ما با آن موافقیم برچسب زده نمی شود. البته اگر بیش از سیصد میلیون تومان جزای نقدی توقیف شده باشد، هنگام تمیز کردن شیشه نیز باید اصلاح شود.

رئیس پلیس راهور ناجا کد شیشه دودی زیبا را 2114 اعلام کرد و گفت: کل مبلغ در کلان شهرها 52 میلیون تومان و در سایر استان ها 31 میلیون و 500 تومان است.

او گفت: «معلمان را می توان چندین بار کنار هم قرار داد تا شیشه دود را کنترل کنند. او ندارد.

هادیانفر تاکید کرد: نوردهی استاندارد فعال است و البته دود شیشه استاندارد و معمولی محصول کارخانه مشکلی ندارد.

وی در پاسخ به سوال مجله رز مبنی بر اینکه افراد از کجا می توانند از شیشه دود استفاده کنند، گفت: ماموران و افراد دارای سطح حفاظتی می توانند از شیشه دود استفاده کنند. حتی افرادی که بیماری دارند به تشخیص کمیسیون پزشکی می توانند مجوز مراجعه به مراکز تردد در شهرها را دریافت کنند که خودرویی و خودرویی به نام خود باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: افراد دارای شیشه دخانی چه در مسائل انتظامی و چه امنیتی در نقض پرچم دخالتی ندارند و در همه کشورها با این معضل برخورد می شود.

وی در خصوص جریمه دود شیشه گفت: در هفت ماهه امسال 871 هزار خودرو به دلیل استعمال شیشه جریمه شدند که از این تعداد سیصد و سی هزار خودرو در جاده ها و 853 هزار خودرو در ایالت ها بوده اند.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره خودروهای پلاک شیشه دودی در صرافی‌ها نیز گفت: با توجه به شرایط دستور داده‌ایم تا شماره کرونا تهیه شود، اما در گذشته ارائه شماره‌گذاری و پلاک الزامی بوده است. و خدمات بعدی.”

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا