مجله اجتماعی

برگزاری ۳۸ کارگاه آموزشی توسط نهاد رهبری در دانشگاه‌های بوشهر

باقر گرگین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا استان بوشهر، با بررسی وضعیت استخدام، آموزش و تحقیق و تفحص این معاونت اظهار کرد: مقام معظم رهبری بوشهر در سال 1378 در سال 1378 به یکی از دانشگاه های برتر کشور تبدیل شد و آزاد با 38 کارگاه آموزشی مختلف در رشته های هنری، علمی و علمی با محوریت دانشگاه های اسلامی در بین 10 استان برتر قرار گرفت. کشور

اطلاعیه: اولین کمیسیون مجازی آموزش و پرورش استانی و استعلام نمایندگی ولی فقیه در حوزه معارف اسلامی با حضور سفیران تهران، ایلام، خوزستان، آذربایجان شرقی، لرستان، سمنان برگزار شد. بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان.

معاون معارف اسلامی و مطالعات فرهنگی واحد آزاد بوشهر فعالیت های گروه های آزمایشگاهی پژوهش های اسلامی را در سه بخش اجرای برنامه (حضوری و غیرحضوری) تشریح کرد. یک شخص ثالث برای تعیین گروه ها به ترتیب در سطح استان.

این مقام مسئول در خصوص برگزاری 38 کارگاه آموزشی در حوزه های مهارتی، بینش و دانش با محوریت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: 10 تکلیف برتر بر اساس شاخص هایی مانند تعداد نرم افزار، تعداد، فراوانی و مشارکت. استادان در جلسات، در مورد انتخاب موضوعات کاربردی و به روز رسانی برنامه نویسی، در زمان جلسه، و در مورد عملکرد خدمات، عملکرد و گزارش های عملکرد منظم انتخاب شدند.

قائم مقام نماینده استان بوشهر با اشاره به این تحقیق و تفحص به دانشگاه های استان خاطرنشان کرد: این امر با همکاری مسئولین معاونت معارف اسلامی، وزیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و به ویژه حجت الاسلام والمسلمین سراسین دشتی انجام شد. و روسای دانشگاه ها

حد گزارش شده / 4117/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا