مجله اجتماعی

جزئیاتی از تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد استان‌های همدان و بوشهر

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفتوگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در همدان اظهار کرد: به منظور توسعه همکاری ها و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موجود و همچنین توسعه فعالیت های علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی. و رآمدزایی و ورزشی میان دانشگاه آزاد اسلامی استانهای همدان و بوشهر، تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد شد.

ابوالفضل یداللهی اصلان با اشاره به نشست مشترک با سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: در این نشست جایگاه های فوق العاده دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح واحدها و مراکز استان های همدان و بوشهر ارزیابی ارزیابی قرار می گیرد که ماحصل آن برنامه ریزی می شود. اجرای فعالیتهای علمی، آموزشی، ترویجی و پژوهشی تحقیقاتی-کابردی و اقتصادی و درآمدزایی است.

وی با اشاره به تفاوت‌های جغرافیایی این دو استان متفاوت کرد: این شرایط متفاوت می‌تواند باعث شود که دو استان دارای قابلیت تکمیلی باشند، در حالی که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز بر انتقال تجارت علمی و شناسایی و مبادله محصولات تولیدی و کشاورزی میان دو کشور انجام می‌دهد. استان کرد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ویژه اظهار داشت: با توجه به دوره های تحصیلی تکمیلی، در حوزه هدایت و حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به منظور تدوین و ارزیابی استانداردهای ملی مورد نیاز رئیس دارای اولویت در دو استان است. رنامه ای مشترک اجرا می ود.

آتی از نامه نگاری دانشگاه آزاد استانهای همدان و بوشهر

وی ریح کرد: ر وفق این تفاهم‌نامه در مینه‌های بهره مندی از آزمایشگاه‌های آزمایشگاهی و ایجاد زمینه‌های همکاری.

این مقام مسئول بیان کرد: مطالعه، بررسی و شناخت دقیق استعدادها و توانمندی ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان های همدان و بوشهر و بهره مندی از امکانات، تجهیزات، تجربیات فنی، علمی و عملی در جهت توسعه کمی و کیفی دانشگاه های دیگر مفاد این است. اهم نامه است.

یداللهی افزوده: جستجو در شناسایی و جذب مخاطبین خلاق و مخترع به منظور استفاده از مفاهیم مشترک فی مابین مدنظر قرار داده شده است، در حالی که در حوزه برگزار و حضور در همایش ها، نمایشگاه ها، تورهای علمی و بازدیدها بر اساس زمینه های کاری و کاری. نیاز نیز از رفیت ای طرفین استفاده می شود.

عنوان کرد: با تشکیل کارگروه مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی استانهای همدان و بوشهر، همکاری و حمایت از برنامه ریزی و اجرای عملی که باعث رشد کیفی و توسعه اقتصادی دو استان می شود، معمول می شود.

انتهای ام/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا