مجله علمی و پزشکی

تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها هلال احمر

رئیس گروه هلال احمر از ساخت و تولید دو داروی جدید در گروه داروسازی سها خبر داد.

به گزارش مجله رز؛ دکتر دکتر با توجه به روند تولید دارو در بین مردم هلال احمر. کریم همتی گفت: جامعه داروسازی سها اقدامات مهمی را در جهت هدایت تحقیق و توسعه صنعت داروسازی به سمت تولید محصولات جدید از جمله داروهای مسکن و ضد دیابت و همچنین چندین فرآورده گیاهی برای نمایه سازی محصولات تحقیقاتی انجام داده است. سها اضافه شد.

وی افزود: به زبان ساده، تولید محصولات جدید زمان‌بر است، دلایل اصلی آن مطالعات پایداری و بهترین فرمولاسیون، تهیه مواد اولیه از منابع تایید شده برای زنجیره صنعتی‌سازی و فرآیند طولانی‌مدت به دست آوردن مجوز از سازمان غذا و دارو.” اما امیدواریم این داروها به زودی وارد بازار شوند.

رئیس گروه هلال احمر خاطرنشان کرد: شربت بره موم امروزی همراه با ترکیبی منحصر به فرد برای تقویت سیستم ایمنی بدن ابتدا توسط جامعه داروسازی سها معرفی و مدارک لازم برای تایید نهایی سازمان غذا و دارو ارسال شده است. با مجوز به زودی از تولید انبوه کسر خواهد شد.

همتی ادامه داد: این محصول در بطری های 120 میلی لیتری با ترازو 10 میلی لیتری تهیه می شود. فرمول این محصول از عصاره طبیعی عسل و برخی محصولات دارویی مناسب برای کودکان و بزرگسالان تهیه شده است. این محصول علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا و منشاء طبیعی، ضد التهاب و ضد حساسیت نیز می باشد و به همین دلیل به عنوان مکمل در کووید 19 استفاده شده است.

بر اساس اطلاعات هلال احمر اضافه Roxyville یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت داروسازی ساها است. این داروی جدید یک داروی ضددرد و ضدالتهاب بسیار قوی است و اولین محصولی است که در ایران توسط شرکت داروسازی سها به فروش می رسد. این دارو نسبت به مسکن های خانوادگی مشابه اثرات ضددردی بیشتری دارد که می توان آن را در بیمارستان ها برای بیماران مبتلا به درد مزمن ریه با 2 مکانیسم مختلف مسکن پس از 7 روز درمان بدون خطر وابستگی تجویز کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از دیگر کاربردها و فواید بالینی داروها، علامت‌گذاری مسیرهای درد و مکانیسم اثر آن، پیامدهای متعددی برای بهبود دارد. اثرات ضد درد بهبود یافته بر درد پس از عمل و همچنین درد همراه با التهاب نیز ممکن است استفاده از این دارو را پوشش دهد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا