واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در پاسخ به پاسخ وزارت بهداشت به حذف 2500 کیلو از خدمات درمانی بیماران دارای مجوز و تکذیب این سوال، گفت: نزدیک به یک سال است که با وزارت بهداشت صحبت کرده ایم و در تیرماه امسال با وزارت بهداشت صحبت کرده ایم. حضور 1400 مسئول در بهداشت و درمان مجلس در میان حاضران، خانم زهره زرین کلاه بود که پاسخ وی از سوی وزارت بهداشت منتشر شد، اما تعداد درمان ها در کمیسیون بهداشت و درمان اعلام نشد.

او فریاد زد: دیدن 2500 کیلو پانسمان در وضعیت مبهم قرار دارد، اگر اشتباه می کنم در دادگاه علیه من شکایت کنید و قاطعانه اعلام کنید که 2500 کیلو پانسمان در هر Ebay گم شده یا نشت کرده است، به خانه یا خانه رفته است. توسط وزارت بهداشت؛ اگر از خانه eBay خارج شوند، با من حساب خواهند داشت و اگر از طریق وزارت بهداشت پرداخت کنند، بدهی پرداخت می شود.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر بگویند این لباس ها گم نشده است، گزارش می دهند که 2500 کیلو کجاست و فروشگاه کجاست و چقدر ماندگاری دارد؟ اگر در اواخر سال 1400 به من گفته شود که بیا و این رویکرد را بپذیر، استفاده از آنها از نظر سنی یا سفرهایمان سودی نخواهد داشت. eBay تنها جایی است که می توانید خانه خود را ببینید. لااقل به ما بگویند چند پانسمان باید باشد و تاریخ انقضا را بگویند تا ما آماده شویم.

وی با تکذیب وزارت بهداشت گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو نفر را برای رسیدگی به این وضعیت جذب کرده و به انبارهای ما مراجعه و گزارش داده اند. به وزارت بهداشت مراجعه کنید و نظرات آنها را بشنوید.

به گزارش شفاف، مدیر عامل eBay Home با تایید 2500 کیلو مجوز یونیسف برای درمان بیماران بی خانمان، طی اظهاراتی که توسط رئیس اداره ملزومات پزشکی وزارت بهداشت تکذیب شد، خواستار ورود قوه قضائیه شد.

خروج از نسخه موبایل