اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به امور دانش بنیان در کردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی خالقی شامگاه چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه امکانات حل جوامع علمی مستقر در کردستان اظهار داشت: نیازمندی های واحد مالی «مهدی خالقی» است. فن آوری نوآوری و موفقیت مزرعه یکی از مهمترین موارد است.

وی افزود: در حال حاضر 37 شرکت دانش کار مستقر در استان کردستان وجود دارد که لازم دانستیم با این شرکت ها سفری سه روزه داشته باشیم تا با کارگران جلسات ویژه ای برگزار کنیم و بودجه لازم برای رفع تسهیلات کم کالایی را تامین کنیم.

امور مدیر نفعان مجلس نوآوری و شکوفایی از تصویب 130 میلیارد ریال ایمان برای کردستان در این مسیر خبر داد و گفت: این فروشگاه در حال شکل گیری است. اله خط اعتباری برای فراز و نشیب ها برای رفع نیازهای مالی آنهاست.

خالقی افزود: از طریق تحقیقات و فناوری مزرعه، سامانه‌های کم‌تأسیسات تا پنج میلیارد استاندارد دانش پایه ارائه می‌شود.

حمایت از جوامع علم محور در اولویت بخش اقتصادی کردستان است

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: توسعه فعالیت های دانش بنیان که بیشترین بهره را می برد. وری ابتدا باید در شرایط اقتصادی جمهوری امروز باشد.

خالد جعفری افزود: در استان کردستان نیز جوامع علم محور در حمایت و تولید اقتصادی در اولویت هستند و از ویژگی های پارک علم و فناوری در استان خرسندیم.

وی اذعان داشت: کردستان کم ریسک ترین بانکدار کشور است تا مردم شریک خوبی در نوآوری و شکوفایی این استان شوند.

140 واحد فعالیت فن آوری پایگاه دانش در کردستان

رئیس پارک علم و فناوری کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر 140 واحد فن آوری دانش بنیان در کردستان فعال هستند که 67 درصد آنها در حوزه هستند آه تو T^. یک فعالیت است.

خالد سعیدی کمپین مشاوره آموزشی ویژه حوزه علم و فناوری را به نمایش گذاشته و افزود: 17 رشته علوم پایه و 20 شرکت. فن آوری در محیط، در بازار یابی هم فروش، هم صادرات و هم بازرگانی 101 ساعت مشاوره دریافت کرده اند.

صندوق پژوهش و فناوری کردستان یکی از بهترین های کشور است

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری کردی همچنین اظهار داشت: این صندوق اگرچه با سرمایه بسیار اندک فعالیت خود را آغاز کرده است، اما یکی از 60 صندوق فعال و کل کشور است.

ناصر شکری افزود: در نتیجه اجاره خزانه طی دو سال گذشته بیش از 200 میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت ها و واحدهای دانشی ایجاد شده است. فن آوری استان را متلاشی کرد.

وی گفت: در پرداخت ملک ویژه صندوق اول و از نظر زیان مشارکت سرمایه گذاری صندوق دوم هستیم.

شکری ابراز امیدواری کرد که این برنامه زمینه ساز حمایت رهبر معظم انقلاب از جوانان نخبه و ثروتمند کرد باشد.

خروج از نسخه موبایل