مجله عمومی

قبل از خرید روسری ساتن این نکات را رعایت کنید

دانستنی های ضروری قبل از خرید روسری ساتن

روسری ساتن یکی از آیتم هایی است که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد. ساتن نمادی از اصالت و ثروت است. لباس هایی که از پارچه ساتن دوخته می شوند بسیار زیبا و با شکوه دیده می شوند. با داشتن یک روسری ساتن خوش رنگ می توانید در تمام مراسم ها و مهمانی ها خاص و شیک به نظر آمده و بدرخشید. روسری ساتن ابریشم می تواند تمام استایل و سبک شما را خاص نماید.

لباس پوشیدن و ساختن یک استایل شیک و ترند یکی از مواردی است که تمام خانم های با اصالت و با کلاس دقت زیادی درباره ی آن می کنند. شال و روسری در فرهنگ ایرانی یکی از آیتم های لازم و ضروری است که باید در هر سبکی از آن استفاده شود.

انتخاب یک روسری و شال مناسب و زیبا تاثیر بسیار زیادی در ساختن سبک شما دارد. خانم هایی که دوست دار سبک کلاسیک و ساده هستند هنگام خرید شال پائیزه معمولا پارچه های ساده و با کیفیت را در لباس های خود انتخاب می نمایند. روسری ساتن یکی از با کیفیت ترین آیتم ها در استایل شما خواهد بود.

استفاده از روسری ساتن در سبک کلاسیک

استایل و سبک کلاسیک یکی از استایل هایی است که خانم های ساده پسند و شیک پوش از آن استفاده می کنند. حتما شنیده اید که می گویند سبک و یا طرز لباس پوشیدن فلانی بسیار خانمانه است. در واقع همین نوع لباس پوشیدن را سبک کلاسیک می نامند.

کلاسیک سبک شیکی است که توسط افراد سطح بالا و خانواده های سلطنتی استفاده می گردد. پارچه های ساتن نیز در استایل این افراد بسیار به چشم می خورد. اگر دقت کرده باشید بیشتر افراد سطح بالا و پرنسس ها از ساتنی در دور گردن و یا جاهای دیگر استفاده می کنند.

در صورتی که یک روسری با جنس ساتن بر سر داشته باشید و سایر لباس های خود را نیز هماهنگ با آن انتخاب نمایید یک استایل کلاسیک و شیکی را برای خود خواهید ساخت. در استایل های کلاسیک معمولا سایر لباس ها از پارچه های ساده و بدون طرح استفاده می گردد.

انتخاب رنگ معمولا به گونه ای است که تمام لباس ها با هم دارای هماهنگی هستند. البته قرار نیست هر چیزی را به صورت همرنگ و ست استفاده کنیم. به عنوان مثال روسری ساتن مشکی با لباس های تیره استفاده می گردد. معمولا از روسری ساتن تک رنگ استفاده می گردد.

روسری ساتن طرح دار

همان طور که در بالا اشاره نمودیم پارچه های ساتن معمولا ساده هستند اما گاهی طرح های بسیار ظریف و زیبایی نیز بر روی آن ها وجود دارد. روسری ساتن ساده تقریبا با هر چیزی ست می شود اما نوع طرح دار آن را باید با لباس ها و پارچه های خاصی ست نمایید. طرح های ظریف و مینیمال بر روی پارچه ساتن نشان دهنده یک طراحی خاص و منحصر به فردی می باشد. اگر شما در کل استایل خود از چنین آیتمی استفاده می کنید باید دقت داشته باشید تا لباس های خود را بر اساس این مورد انتخاب نمایید.

متاسفانه برخی از افراد هر یک از آیتم های استایل خود را از پارچه های طرح دار انتخاب می نمایند. این نوع لباس پوشیده بسیار از مد افتاده و قدیمی می باشد و اصلا شما را شیک نشان نمی دهد. انتخاب لباس ها باید بسیار هوشمندانه و با آگاهی کامل باشد. یک خانم با کلاس که لباس و استایل کلاسیک انتخاب او است حتما باید بداند که در کل استایل تنها باید یک آیتم طرح دار را انتخاب نماید. در غیر این صورت اصلا شیک به نظر نخواهد رسید.

روسری ساتن قواره بزرگ

برای خرید روسری مجلسی ساتن باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید. اغلب روسری ها دارای قواره های بزرگ هستند. این روسری ها بسیار بزرگ تر از سایر روسری ها بوده و از شال ها نیز بزرگ می باشند. به یاد داشته باشید که انتخاب این نوع روسری برای هر نوع لباسی مناسب نمی باشد. روسری ساتن که دارای این قواره می باشد معمولا در استایل های رسمی استفاده می گردد. اگر دارای سبک اسپرت و راحتی هستید نباید این نوع روسری را انتخاب نمایید. برای مانتوهای مجلسی و کلاسیک این مورد می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

برای انتخاب این نوع روسری باید اندام خود را نیز در نظر داشته باشید. روسری های قواره بزرگ معمولا روی شانه ها گسترده می شوند.

پیشنهاد می شود در صورتی که دارای اندام درشت و شانه های پهنی هستید این نوع روسری و شال ساتن را انتخاب نکنید. زیرا روسری های قواره بزرگ با گسترده شدن بر روی شانه ها باعث بزرگ تر دیده شدن بالا تنه شما می گردد. البته در صورتی که دارای اندامی نرمال و متوسطی هستید استفاده از یک روسری ساتن قواره بزرگ می تواند شما را بسیار شیک و خاص نشان دهد. این مجموعه شال ها و روسری ها را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. مشتریان عزیز می توانند تمام اجناس تابستانی و زمستانی را سفارش داده و در مدت کوتاهی دریافت نمایند.

قیمت روسری ساتن

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در جامعه بیشتر افراد توانایی خرید کردن لباس های بسیار گران قیمت را ندارد. قطعا قیمت یک روسری که جنس ابریشم خالص داشته و دست دوز می باشد بسیار گران تر از قیمت روسری های معمولی و ساده است.

متاسفانه برخی از افراد سودجو نیز قیمت های بسیار بالا و غیر منصفانه ای را برای لباس ها طلب می نمایند. بهترین کار خرید روسری ساتن با قیمت مناسب و با کیفیت است که بودجه مالی نیز به خطر نیفتاده باشد. قرار نیست حتما اجناس گرا ن قیمت با کیفیت باشند. برای خرید کردن باید زیاد تحقیق کنید و جنس با کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

انجام خرید آنلاین یکی از مزایایی است که با پیشرفت علم و تکنولوژی تمام ما از آن بهره مند شده ایم. با گسترش ویروس کرونا و اپیدمی رفتن به مکان های شلوغ و خرید کردن یکی از کارهای پر خطر و ریسکی می باشد. شما می توانید به راحتی در خانه نشسته و لباس مورد نظر خود را در بین انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها انتخاب نمایید. البته حتما به آنلاین شاپ های مطمئن و دارای سابقه اعتماد کنید تا دچار هیچ ضرری نگردید. داشتن یک استایل و سبک شیک و عالی با خرید شال و روسری و با کیفیت امکان پذیر می باشد.

همه آنچه درباره نگهداری و خرید روسری ساتن باید بدانید

کدام مدل روسری ساتن را انتخاب کنیم؟ روسری‌های ساتن اکسسوری‌های لوکسی هستند که منطبق با سلیقه بسیاری از خانم‌ها هستند. تنها ایراد روسری‌های ساتن این است که نسبت به روسری‌های دیگر که از جنس پنبه و نخ هستند، بیشتر سر می‌خورند و ممکن است راحت نباشند.

فاکتورهای زیادی در انتخاب یک روسری ساتن مناسب می‌توانند دخیل باشند. جنس این روسری‌های به گونه‌ای است که با اکثر لباس‌ها ست می‌شوند. روسری‌های ساتن در رنگ‌ها و قواره‌ها و طرح‌های متفاوتی در بوتیک‌ها و مزون‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در دسترس هستند، مهم این است که بهترین مدل را بتوانیم از بین آن‌ها انتخاب کنیم.

انتخاب روسری ساتن بر اساس رنگ

ابریشم الیافی است که در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. روسری‌های رنگ تیره مانند مشکی، قهوه‌ای، خاکستری، آبی، زرشکی و سبز تیره رنگ‌هایی هستند که مناسب فصل پاییز و زمستان هستند. طیف رنگ‌های صورتی، بنفش، زرد، سفید، آبی روشن و سبز روشن مناسب فصل‌های بهار و تابستان هستند. هنگام انتخاب روسری براساس رنگ، می‌توانید رنگ پوست و رنگ موهایتان را نیز در نظر بگیرید و رنگی را انتخاب کنید که مناسب ویژگی‌های ظاهری شما هم باشد.

انتخاب روسری ساتن براساس قواره و اندازه

مورد دیگر که در هنگام خرید روسری ساتن باید در نظر داشته باشید قواره آن است. هرچه قواره شال و روسری بزرگتر باشد، استفاده از آن راحت‌تر خواهد بود. ۹۰ سانتی‌متر سایز استاندارد برای روسری و عرض ۶۰-۷۰ سانتی متر و طول ۱۸۰ سانتی‌متر، سایز استاندارد شال است. البته قواره‌های متفاوت شال و روسری در بازار موجود است که با توجه به سلیقه می‌توانید هریک از آن‌ها را انتخاب کنید.

انتخاب روسری ساتن براساس طرح

اگر به دنبال تنوع هستید به جای روسری های ساده و تک رنگ روسری های با الگوی چاپی و طرح و رنگ را انتخاب کنید. برندهایی مانند شنل، هرمس، گوچی و بربری طرح‌های جذابی از روسری‌های ساتن را ارائه می‌دهند.

مراقبت از روسری های ساتن

ابریشم یک الیاف حساس است که نیاز به مراقبت زیادی دارد. بعد از هربار استفاده، برای جلوگیری از چروک شدن روسری حتما آن را آویزان کنید. درست است که بسیاری از روسری‌های ابریشمی ۱۰۰ درصد از الیاف ابریشم ساخته شده‌اند ولی برخی از روسری ها هم با ترکیب ابریشم و نخ تولید می‌شوند. بسیاری از روسری های ساتن را تنها باید خشکشویی کرد ولی برخی از آن ها را می توان با شوینده ملایم و با دست نیز شست.

حتما قبل از شستشوی روسری برچسب مراقبتی آن را به دقت بخوانید. اگر میخواهید روسری را با دست بشویید، حتما با آب سرد آن را بشویید و از چلاندن آن خودداری کنید. لکه های روی روسری های ساتن به سختی پاک می‌شوند. در صورتیکه روسری شما لک شد از آب سرد و شوینده‌های ملایم برای لکه بری استفاده کنید.

اگر روی روسری، لکه‌هایی مانند لک مواد آرایشی یا لک روغن می‌بینید، قبل از شستن با دست، به این قسمت‌ها کمی رسیدگی کنید. کمی مواد شوینده خفیف را مستقیما روی لک بگذارید. با انگشتتان آن را بمالید تا مواد شوینده به خورد بافت پارچه برود. حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع شستشو با دست، این کار را انجام دهید.

اگر رنگ روسری ابریشمی شما سفید است، باید از ترکیب مایع سفید کننده، براق کننده و آب سرد استفاده کنید. حواستان باشد که دقیقا طبق دستورالعمل روی بسته شوینده عمل کنید. روسری را به طور کامل در این محلول فرو ببرید و آن را به مدت یک ساعت خیس کنید. بعد از یک ساعت، رنگ آن را چک کنید. اگر سفید شده بود، شستن با دست را شروع کنید. اگر هنوز لک بود، این محلول ترکیبی را از نو درست کنید و همین کارها را دوباره تکرار کنید.

جدیدترین مدل روسری ساتن

این مدل روسری ساتن که باغی از گل‌های زیبا در آسمان غروب به تصویر کشیده است در حراجی ویژه روسری شاپ موجود می باشد. در طراحی این روسری از ابریشم باکیفیت استفاده شده است و طرح ظریف طبیعت این روسری باعث می‌شود که این مدل روسری ساتن مناسب استایل‌های کلاسیک باشد.

 

دفتر توزیع : گلستان – مینودشت

تلفن پشتیبانی: 09117070701

ایمیل پشتیبانی: info@rosarishop.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا