اهدای مدال طلای قهرمان کشتی جهان به موزه امام رضا(ع)

بعدازظهر در این مراسم امیرحسین زارا یکصد و بیست و پنج کیلوگرم کشتی جهان در نروژ مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

به گزارش مجله رز، در این مراسم که با حضور مالک رحمتی معاون تولیت آستان قدس رضوی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون فلسطین برگزار شد، امیرحسین زارا قهرمان وزن 125 کیلوگرم جهان مدال طلای خود را در کشتی فرنگی به دست آورد. مسابقات جهانی کشتی آزاد در مهرماه امسال.

زارا پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی گفت: فقط امام رضا (ع) لیاقت تنها طلای موزه را دارد که با بازگشت به ایران مدال طلای جهانی خود را در مشهد دریافت می کنم تا این مدال را برای بازدید از موزه به نمایش بگذارم. امام رضا (ع)».

در این مراسم ورزشکاران پس از تبریک به قهرمان جهان و سخت‌کوش‌ترین کشتی‌گیر کشورمان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، این مدال را به نشانه ارادت به حضرت رضا (ع) در موزه آستان قدس اهدا کردند و گفتند: بزرگترین ماست. ” زندگی زیر سایه امام هشتم (ع) برای همه ایرانیان مایه افتخار و افتخار است و باید به هر نحو و توانی که داریم از این نعمت تشکر کنیم.

ملک رحمتی تصریح کرد: بزرگترین افتخار ما خدمت به اهل بیت(ع) و ورزشکاران و قهرمانان عزیزی چون امیرحسین زارا است که با اهدای مدال های قهرمانی خود در موزه آستان قدس رضوی از این امر حمایت می کنند و عزت و اشتیاق خود را نشان می دهند. “

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل