مجله علمی و پزشکی

آیا مصرف خوراکی‌های چرب باعث کاهش تمرکز می‌شوند؟

طبق گزارش شفافمطالعات منتشر شده در ژورنال آمریکایی تغذیه بالینی ، که بیشتر ارتباط بین معده و مغز را فراهم می کند. این مطالعه همچنین دلیل دیگری برای رژیم غذایی برای کاهش مصرف چربی های اشباع ارائه می دهد.

چربی های اشباع شده

همچنین به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده توصیه کنید که از مصرف چربی های اشباع شده و حیوانات موجود در آن با منابعی مانند گوشت گاو ، مرغ و لبنیات کم کنند.

مطالعه ای که در ژورنال BMJ 2018 منتشر شده است در مورد نقش سلامت انسان در بین چربی های در معرض خطر بیماری عروق ویروس کرونا قلب می تواند با جایگزینی چربی های اشباع و چربی های اشباع نشده (از جمله روغن های گیاهی) کاهش یابد.

علاوه بر این ، این نکته را نشان می دهد که پیوند بین انسان در معده – به خصوص در معده و روده – فرد ، عملکرد مغز (و عملکرد شناختی). محور در مغز می نشیند.

غذاهای پرچرب

در این مطالعه محققان به بررسی تأثیر چربیهای اشباع شده و میزان غلظت کوتاه مدت یک فرد پرداختند. در این مطالعه داده های جمع آوری شده توسط محققان به منظور بررسی تأثیر التهاب چربی اشباع رژیم غذایی ، مطالعات آزمایشگاهی زنان قدبل الکلی را شکست.

در روز محاکمه ، شرکت کنندگان یک آزمایش عملکرد مداوم 51 درجه را برای تحمل غلظت خود تحمل کرده بودند. این آزمایش با تحمل میزان درد برای تحمل توجه به حرکت انجام شده است.

شرکت کنندگان در این مطالعه یک دو سوسیس گوشت بوقلمون و گوشت بوقلمون را مخلوط کردند. سپس مواد غذایی حاوی 60 گرم (گرم) چربی – یک یا دو روغن آفتابگردان حاوی چربی اشباع زیاد و چربی اشباع کم است. پس از پنج ساعت شرکت کنندگان در آزمون عملکرد مداوم از جمله موارد دیگر. سپس ، یک پادشاه: پس از چند هفته ، و چهار ساله شد: او در آزمایش کسانی که مشروبات الکلی برای آنها بهتر شرکت می کردند ، مشاهده کرد اما در حقیقت این است که آنها غذای غذایی را تغییر داده اند.

قبل از روز سرشماری 12 نفر از کسانی که ساعت ها قبل از استاندارد غذا برای سه وعده غذایی شرکت می کنند و به خاطر هیچ چیز ، از یک وعده غذایی ، غذای پرچرب مصرف می کنند. محققان همچنین به مواردی كه عوامل مختل كننده بر سطح نسبی كاركردهای شناختی تأثیر نمی گذارد ، پرداخته اند.

عملکرد شناختی کاهش یافته است

محققان دریافتند که افرادی که غذاهای پر چربی اشباع می خورند بدتر از انجام آزمایش عملکرد معمولی هستند. طبق تحلیل مادیسون ، نویسنده اصلی این مطالعه و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه روانشناسی بالینی بالینی دانشگاه اوهایو ، این مطالعه نشان داد که تأثیر خوردن غذاهای پر چربی اشباع بر رژیم غذایی کم چربی و خوردن عملکرد شناختی بیشتر بود. محققان همچنین به بررسی اثرات روده بر افراد مبتلا به غلظت غذاهای چرب در روده پرداختند.

این سطح خون در بازار سهم اندوتوکسیک بررسی شده است. این موارد در بازار اندامهای انسانی ظاهر می شود و ایمنی خون به خطر می افتد. در حالی که تکذیب می کند که غیرت لازم نیست توضیح دهد که چرا اثرات شناختی غذاهای پر چربی اشباع ، نقش دارد ، او ممکن است مادیسون را شناخته باشد ، مصرف کننده افزایش این غذاها می تواند منجر به التهاب شود ، که این امر همچنین بر عملکرد مغز تأثیر می گذارد. به گفته مدیسون ، با خط مستقیم بین اسیدهای چرب و مغز ارتباط برقرار کنید.

منبع: اخبار پزشکی امروز

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا