مجله علمی و پزشکی

نباید وقفه‌ای در خدمت‌رسانی دولت به مردم در حوزه سلامت رخ دهد

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل این وزارتخانه گفت: هیچگونه وقفه ای در خدمت دولت در زمینه سلامت وجود ندارد. او این کار را با تمام توان و پشتکار انجام می دهد و با خدمات و نیروی پزشکی و سایر کارکنان خود در این استان از هیچ زحمتی دریغ نمی کند.

به گزارش مجله رز ، سید محمد پورحسینی در مراسم تجلیل از رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، فصل جدید این دانشگاه معرفی شد.

وی گفت: تغییر امری اجتناب ناپذیر است و به خاطر تاج و تخت هر تغییری باید به سرعت انجام شود تا اختلالی در سلامتی ایجاد نشود.

پورحسینی ادامه داد: برای انتخاب مدیران سامانه ای است که مردم درخواست ها و منابع خود را در آن ارائه می کنند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل این وزارتخانه افزود: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد علاوه بر سابقه علمی ، فردی محبوب است و برای اطمینان از حرکت آکادمی در مسیر خوب اهمیت زیادی دارد.

در این مراسم الدین خطیبی سرپرست علوم پزشکی شهید صدوقی یزد را به همراه داشت و از خدمات محمدرضا میرجلیلی سرپرست سابق این دانشگاه معرفی کرد.

حتی محمدرضا میرجلیلی – رئیس سابق دانشگاه فیزیک یزد – با توجه به همکاری کادر پزشکی در هشت سال مدیریت خود گفت: در این مدت هیچ‌کس هیچ‌گاه فرماندهی نکرده و فعالیت‌های خود را از طریق تجارت و همکاری انجام نداده است. “

وی افزود: طی چند سال گذشته به صورت قیمت و مقدار به تمامی سفیران حاکمیت تحویل داده شده و سلامت کشور افزایش چشمگیری داشته است.

در همین حال الدین خطیبی – رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد – نیز گفت: “در زمینه مراقبت های بهداشتی در استان نیاز به حضور همه نیروها وجود دارد”.

وی افزود: هدف آنها این است که به عنوان شرکت برای اطمینان از دستیابی استان به بهترین اهداف در سیستم مراقبت های بهداشتی فعالیت کنند.

به گزارش وب دا، عمیدالدین خطیبی – سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد – متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و عضو هیئت علمی بقیه الله اعظم (عج) است. دانشگاه تهران.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا