درگذشت احمد حمیدزاده عطار – مجله رز

احمد حمیدزاده عطار ملقب به “حمیدی” ، از شاعران خراسان ، این زندگی را ترک کرد.

به گزارش مجله رز ، جلیل فخرایی این را گزارش می دهد: احمد حمیدزاده عطار در مشهد در سال 1319 متولد شد و تحصیلات خود را در مدرسه زیر نظر پدرش که از روحانیون ایالت بود گذراند. اگرچه تحصیلات دانشگاهی او در زمینه ریاضیات بود ، اما به دلیل علاقه فراوان به ادبیات ، از نظر اساتیدی مانند ادیب نیشابوری بهره مند شد و ماهیت شعر در سالهای اولیه توسعه یافت. وی چهار اثر ارزشمند را به جا گذاشت: اشعار مذهبی و عاشورا ، و از ابتدای انقلاب اسلامی ، اشعار آیینی وی در مجله خراسان و روزنامه قدس مشهد منتشر شد. همچنین ، انتخاب اشعار ، که شامل بیش از پنجاه هزار بیت بود ، به وفور و مکرر در ایستگاه های رادیویی و رادیویی کشوری خراسان منتشر شد و همکاری خود را با گروه های شاعرانه آستان قدس رضوی و تبلیغات اسلامی ادامه داد.

به گفته فخرایی ، پیکر احمد حمیدزاده عطار به همراه دیگر شاعران و نویسندگان خراسانی در قطعه هنرمندان بهشت ​​رضا مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین افشین تحفه گر معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در غیاب این شاعر پیامی نوشت: خبر درگذشت ادیب خراسانی آقای احمد حمیدزاده عطار از اعضای ادبی فرخ رضوی. انجمن و تاریخ ادبی خراسان رضوی، نویسنده شعر و ادب خراسان رضوی موجب اندوه فراوان شده است.
از طرف بزرگترین و بهترین خداوند ، برای سعید دعا می کنم که این اواخر رحمت و تعالی عظیمی داشته باشد ، و برای بازماندگان صبر و پاداش می خواهم.
نعمت های بزرگ و خاطرات بزرگ “

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل