مجله اجتماعی

تا دو هفته دیگر با پیک چهارم کرونا روبه‌رو می‌شویم؟

الهه صالحی: سیما سادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، با اشاره به این واقعیت که 69 نفری که روز گذشته در شریان کرونا فوت کردند ، گفت: “با این پیشنهاد ، تعداد کل به 57294 قربانی این بیماری رسید.” علاوه بر این ، از دیروز تا امروز ، 25 فوریه 2017 ، براساس معیارهای تشخیصی تعیین شده ، 19 نفر در یک کشور بودند و 6207 بیمار جدید مبتلا به Covid Covid 19 از طریق تعداد بیماران ، بنابراین می تواند باعث شود منطقه 1،367،032.

به گفته لری ، طبق آخرین تجزیه و تحلیل 18 شهر کشور به رنگ طلایی هستند در 154 زرد و آبی ، در 276.

اثر عدم انطباق با پروتکل های ایمنی و شناخته شده برای دو هفته

علی رغم افت فیزیک ، بسیاری از مقامات نسبت به شکننده بودن شرایط اکنون و روند صعودی آمار استانها هشدار داده اند. در این رابطه دکتر امپراطور محمدرضا ظفرقندی ، رئیس واحد رویه های پزشکی ، گفت: “شهادت نشان می دهد تعداد بیماران مراقبت از رشد در مشتریان و دریافت خدمات پزشکی و مجموعه ها اخیراً پس از سفرها ، به نظر می رسد ، به ویژه در استان های شش کشور در هر حالت ، ما باید آمار پشت تجمعات را افزایش دهیم ، و این نشان می دهد که دستورالعمل بازرسی برای اجرا بیشتر است.

سازمان پزشکی سر و بدن ، با تأکید بر رعایت احکام پروتکل های ارتباطی گفت: این ایده که ما تاج هستیم و اوضاع شرایط دشواری برای بهتر شدن است و به مردم تحویل داده نمی شود. و زمانی که انسان باعث ایسلو گالبا می شود ، چه چیزی بیشتر ، ما شاهد کاهش انطباق با افزایش آمار و توصیه ها هستیم.

علیرضا رئیسی و صحبت در مورد ستاد مبارزه با شکوه ملی ، ضمن انتقاد از عدم رعایت پروتکل های ایمنی در برخی از مناطق کشور در هفته گذشته ، و تعیین تأثیر این بی نظمی در دو هفته آینده ، باید گفت که امروز هیچ قرمز به قرمز و شهرهای استان مازندران نازنجی در کشور وجود ندارد.

وی درباره برخی عدم رعایت پروتکل های ایمنی گفت: یک هشدار جدی بدهید. هفته گذشته برخی عدم رعایت پروتکل ها انجام شد. ما گزارش هایی از موارد مختلف برای چندین شهر که بالاتر از آن بودند ، داشته ایم. ایالت کاشان ، بین امید و جبران خسارت پروتکل های مشاهده شده.

وی گفت: “یکی از رشد 47 درصدی ما در ترافیک.” این میزان ترافیک در مقایسه با اول ژانویه 47 درصد افزایش یافته است و مراقبت از آن است. در صورت عدم انطباق با پروتکل ها ، وضعیت قبلی خود را تغییر می دهد. این برای مردان ساخته شده است ، که محدود به یک بیماری خاص است. ما با دقت دست می دهیم برای کار بسیار با کسب و کار ، و از همه محدودیت ها و همه شهرستانها احساسات ملاحظات فعلی ، ما در نظر داشته باشیم ، و بار دوم که او و وظیفه تمام محدودیت ها و تعطیلات.

امروز ، سرهنگ احمد شیرانه و مرکز کنترل اطلاعات rahó نیروی پلیس ، که گفت: چنین تغییری در موضوع به تأیید ستاد ملی ستایش می رسد.

واکسن چطور؟

در بحث درباره واکسن ، علاوه بر این ، خبر خوب در مورد توسعه تاج واکسن در ایران امروز مدیر کل اقدامات پزشکی روابط عمومی سازمان اعلام کرد که واکسن قالب سازی سازمان دو یا سه هفته و پس از آن چند خرید خریداری می کند. تاج واکسن در فیلم اول همکاری می کند.

حسین کرمان پور در هفته توییت نوشت و شروع به کار امروز جلسه ای بین معاون وزیر از سیستم حلقه ای واکسن سازمان بهداشت پزشکی است. دکتر. امپراطور محمدرضا ظفرقندی ، رئیس واحد رویه های پزشکی ، تأکید کرد که توافق با وزیر بهداشت ، سازمان پزشکی خرید حساب واکسن را هفته ها آغاز کرده است ، دو و سه ، که انتظار می رود واکسن برای اولین بار در آینده وارد شود چند هفته.

علاوه بر تاجی که سعی در خرید مستقیم از شهرهای واکسن سازی برای تولید واکسن دارد. 16 700 میلیون دوز واکسن ، ایران و با پرداخت بیش از 50 میلیون دلار از تاج برنامه بهداشت جهانی سازمان بهداشت کواچ آزاد شده است. بیش از 8 پروژه تولید واکسن در منطقه ذکر شده است ، از این تعداد سه پروژه تولید واکسن در م Instituteسسه ستاد اجرایی باراکیت از موسسه فرمان امام (R) و پاستور (با ارتباط روح القدس) ، و این نیز یک م Instituteسسه عمیق سرم است. از بقیه جلوتر هستند آنها رسیدند

(235) 232

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا