انهدام باند بزرگ هک ۳۰۰۰ حساب ایستاگرام

فرمانده بزرگ پلیس تهران از انحلال یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی تبلیغاتی شهروندان خبر داد و بیش از 3000 نفر از دسترسی غیرمجاز شکایت کردند.

به گزارش مجله رز ، سردار حسین رحیمی در این باره گفت: دنبال در پی گزارش چند صد شهروند تهرانی به سیاست سرمایه FATA در خصوص دسترسی غیر مجاز به حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ، دستور کار FATA تنظیم شد. پلیس پایتخت

وی ادامه می دهد: آنها گزارش داده اند که حساب های آنها مورد حمله و سوء استفاده افراد ناشناس قرار گرفته است ، به طوری که در قسمت اخبار ، از مخاطبین و دنبال کنندگان درخواست واریز کرده بودند و مقداری پول واریز شده بود. کارشناسان اصلی پلیس فتا تهران فعالیتهای ویژه خود را آغاز کرده اند و از آنجا که تحقیقات فنی و سایبری در فضای مجازی و واقعی شناسایی شده است ، آنها در خارج از تهران دستگیر و به رئیس FATA منتقل شدند. تاکنون حدود 700 حادثه در پلیس تهران باز شده است که تحقیقات اولیه در این زمینه به تحقیقات افزوده است.

وی افزود: جنایتکاران پس از حضور در پلیس فتا با تصور اینکه هیچ اثری از خود باقی نگذاشته اند ، همه چیز را رد کرده اند ، اما پس از بازرسی از اطلاعات دیجیتالی جمع آوری شده توسط پلیس ، به جرم خود اعتراف کردند و گفتند بیشترین تعداد قربانیان بوده اند. رمزهای عبور استفاده شده مانند شماره تلفن همراه آنها ساده و دقیق هستند.

رحیمی با توجه به نیاز به دو سطح احراز هویت برای شبکه های اجتماعی ، از شهروندان خواست در هنگام فعالیت در شبکه های اجتماعی به امنیت و حریم خصوصی احترام بگذارند و از به اشتراک گذاشتن حساب های خود با دیگران خودداری کنند. اگر از دوستان یا آشنایان خود پیامی در مورد محتوا دریافت می کنید ، حتماً قبل از انتشار اخبار از طریق سایر رسانه ها ، مانند تماس تلفنی ، از محتوای آن مطلع شوید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل