مجله هنر و فرهنگ

گزارشی درباره آثار ربوده‌شده از موزه‌ها

در مقایسه با سالها پیش ، هنگام سرقت از موزه ها و عدم گزارش تخلفات امنیتی به دلیل خجالت و ترس گاهی اوقات ، در سالهای اخیر آنها در شناسایی آثار به سرقت رفته عملکرد بهتری داشته اند.

مطابق نیویورک تایمز ، از عموم مردم به عنوان اطلاع رسانی موزه ربوده شده به وسیله مصنوعی به هیچ وجه یافت نمی شود؟

در سال 1983 دو لواز از طلا و نقره موجود در تجهیزات ایتالیایی از لوور به سرقت رفته بود که تمام فرانسه را بهم پیوند می داد. در بیشتر موارد ، سربازان پیدا شده اند ، به همان صورتی که مصنوعی هستند نیز در کارهای هنری یافت می شوند. اطلاعات مربوط به تجربه آنلاین با موارد گمشده ربوده شده مطابقت دارد.

نشانه ای از داده ها: زیرا او می ترسید که سرقت محصولات موزه های هنری برای مدت تقریباً یک ساعت در آنجا نگهداری می شود ، اما حاضر نبود آثار هنری خود را در معرض خطر امنیت برهنه شدن از آرزو قرار دهد یا نه ، آنها رفتند و سارقان موزه های کوچکتر و دیگر موسسات مشابه را با خود بردند ..

کارشناسان معتقدند ، برای بازیابی اطلاعاتی در مورد فردی که منکر سرقت ، سرقت از یک انبار و به ویژه نتیجه کار موزه است ، ارائه می دهند.

مالگورس فیلیپ: مدیر هنری لوور ارث می برد ، اما داستان هایی که وی در مورد هرگونه اموال مسروقه و آثار مفقود شده غیر گزارشگری هنگام شنیدن کار در موزه ها از دهه ها قبل شنیده است.

“ما باید آینده را حفظ کنیم … با هدف هنر نوعی کار نیست که از اشتیاق موزه ها دزدی شود که قبلاً گفتی مالگوروس.” من خیلی احساس خجالت نمی کردم که آنها را به پلیس معرفی کنم. “

مالگورس برای بسیاری بهتر شناخته شده است ، به طوری که ، هنگامی که فاتح کمتر از لوور ، سرقت و قتل ، در حالی که با غلاطیان زیرا ممکن است دانش ، اعتماد به نفس ، به نام هنر سرقت شود.

یک روزنامه اسپانیایی اخیراً گزارش داد که کتابخانه ملی اسپانیا در سال 2014 وقتی متوجه شد که یکی از آثار آنها در قرن هفدهم با یک مدل ساختگی جایگزین شده است ، اما همچنین بیش از چهار سال بعد که گروهی از محققان لباس برهنه وی در ثبت پلیس وارد نشده است.

آیا مجاز است دزدیده شده از آنچه مشهور است زیرا در راه نمایش به نیازی نیاز است ، وزیران هرگز موزه بسیاری از موزه ها را پس از سالها نخواهند شناخت ، همانطور که گفتیم کار دزدیده شدن است خارج از انبار.

“Team Carpenter یکی از عوامل f بی است. اوه تو.” گاهی اوقات اما با لیستی از موارد یکی از مصنوعاتی است که 10 یا 15 سال پیش به سرقت رفته است … می توانید تصور کنید که چقدر می توان به پیست رسید “او می گوید” جنایت 15 سال پیش کاهش یافت. دشوار نخواهد بود. “

یک بررسی جامع از لیست املاک موزه ، از جمله موزه هنر متروپولیتن ، که یکصد هزار اثر هنری در آن نگهداری می کند ، یک پروژه وقت گیر و پرهزینه است ، اما سرقت تحقیقات ، سوابق ضعیف را مختل می کند.

در یک مورد سرقت 15 تا 20 سال پس از کشف یک موزه بزرگ آثار به سرقت رفته است. وضعیت این مقامات قضایی جدید اگر تکرار شود ، می توانست درک کند لیست نهایی شهادت که هیچ تصرفی از تصرف آن روزها ، پشت موزه موزه در دهه 1920 وجود ندارد.

اما از آنجایی که گزارش مزایای آشکاری دارد ، می تواند به شناسایی افراد دزدی کمک کند و فروش آن برای سارقان دشوارتر خواهد بود.

در سال 2011 ، پس از نقاشی منتسب به رامبراند که از نمایشگاه در هتل در لس آنجلس به سرقت رفته بود ، مقامات تصویر این روش را منتشر کردند. چند روز بعد ، که در تصویر رها شده پیدا شد.

با این حال ، در برخی موارد ، تا میانه آثار او به اثرات یک سرقت جستجو ادامه نمی دهد. در سال 2013 ، سارقان 27 اثر از موزه رم را به سرقت بردند ، دفاتر با سرقت صحبت نمی کنند و در نتیجه برای آنها پیدا می شود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا