مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می‌شود

مجله رز / فارس وزیر بهداشت ، مراقبت های پزشکی و آموزش و پرورش اعلام کرده است که الزامات مدافعان سلامت را به درستی در نظر می گیرد و از طریق برنامه و بودجه سازمان به آنها پاسخ می دهد.

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه 22 آنلاین در نشست اداری ایالت های آنلاین و لامرد گفت: “همه گیری تاج در ماه های اخیر کشور ما را گرفتار کرده است ، به طوری که در آگوست سال جاری ما روزانه مجازات اعدام را تجربه کرده ایم. از 700 موارد

وی مشاهده کرد که بسیاری از فعالیت ها در این بیماری همه گیر ، به ویژه در زمینه اقتصادی ، مختل شده است و واکسیناسیون به عنوان راه حل اصلی برای مقابله با این همه گیری در نظر گرفته شد.

وزیر بهداشت با اعلام تعداد واکسن های تزریق شده به کشور تا ژوئیه 1400 میلیون دوز ، از افزایش 68 میلیون خانوار خبر داد و گفت: این موفقیت در اجرای سیاست ملی واکسیناسیون تجلی شعار “ما می توانیم” توسط شرکت در مسابقات ملی “ما می توانیم” ، و نشان داده ایم که می توانیم هر کاری را انجام دهیم.

عین اللهی در پاسخ به درخواست کارکنان پرسنل پزشکی خصوصی گفت: ما معتقدیم الزامات بهداشتی و ایمنی کادر پزشکی صحیح است و اجرای برنامه و بودجه سازمان را دنبال می کنیم.

به گزارش مجله رز ، در این جلسه محمد پیشاهنگ سرپرست فرمانداری لامرد و سید محمد موسوی فرماندار آنلاین در مورد ظرفیت صنعتی دو ایالت هشدار دادند و خواستار پاسخگویی به خواسته های مردم این مناطق شدند. و ایجاد زیرساخت های بهداشتی و مرزبندی دو شهر ، توسعه گردشگری در شهر آنلاین و حق آلودگی مالیاتی.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل