مجله ورزشی

انقلاب اسلامی با کار تشکیلاتی به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری مجله رز از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام متقی‌فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت در آغاز یازدهمین رویداد ملی جامعه پرداز کشور به میزبانی استان آذربایجان‌غربی گفت: موفقیت با انجام کارها بصورت تشکیلاتی انجام می‌شود بطوریکه دشمن نیز برای دستیابی به اهداف خود در جنگ نرم از کار تشکیلاتی و شبکه‌ای بهره می‌گیرد و شبکه‌های اجتماعی نیز بخشی از این پروژه است.

وی ادامه داد: حضرت آقا در بخشی از بیانات خود در اهمیت کار تشکیلاتی خاطر نشان کردند «تشکیلات یعنی نظم تقسیم کار ارتباط و اتصال و زنجیره ای کار کردن» و جوانان نیز باید اصول کار تشکیلاتی و شبکه‌ای برای موفقیت و دستیابی به اهداف مدنظر قراردهند و باید این نکته را هم مدنظر داشت که انقلاب اسلامی با کار تشکیلاتی به پیروزی دست یافت.
وی با بیان اینکه گروه‌های مختلفی به صورت جزیره ای در اغلب نقاط کشور در این حوزه فعال است، تاکید کرد: اثرگذار بودن حمایت های دولتی و فعالیت های این گروه‌های مردمی در مسایل اجتماعی دغدغه عمده وزارت ورزش و جوانان و از اهداف برگزاری رویداد جامعه پرداز است.
حجت‌الاسلام متقی‌فر همچنین از تامین اعتبار استان‌هایی خبرداد که توانسته‌اند در رویدادهای جامعه‌پرداز به مرحله عملیات مشترک دست یابند و وزارت ورزش و جوانان در این حوزه حمایت‌های لازم را از همه استان‌ها خواهدداشت.
وی اظهارکرد: بنا داریم این رویداد را تا پایان سال در ۲۱ استان کشور برگزار کنیم و در سال ۱۴۰۳ با برگزاری رویداد در تمامی استان‌های باقی مانده مراسم کشوری این رویداد را برگزار خواهیم کرد.
رویداد جامعه پرداز طرح وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده است که یازدهمین رویداد کشور در ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان آذربایجان‌غربی در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا