تقویت زیرساخت های شهری «آرمرده» برای پذیرایی از گردشگران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعدالله رحیمی خواه شامگاه دوشنبه لسە شورا برنامه نويسي شهر ملی زره پوش وی گفت: “اجرای نرم افزارهای فرهنگی ، توسعه و پروژه ها و پروژه های عمرانی” آلمان المافی همچنین مبلمان تزئینی یک ضرورت شهری در این شهر زیبا است.

امید به برنامه ریزی و توسعه زیرساخت های شهر را از دست داد زره پوش در، درب در آینده این شهر را می توان در نزدیک این مرز معرفی کرد و به عنوان مرکز سفر در شهر بانه شناخته شد.

رئیس تحصیلات وی با دعوت از میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهر بانه ، بازیگران و مدیران مشهور گردشگری در سراسر کشور برای بازدید از این شهر گفت: از 22 تا 23 آنلاین ماه سال جاری به عنوان یک تور مقدماتی ، شهر ملی. زره پوش بسیاری بازیگران گردشگری ملی و بین المللی را سرگرم خواهند کرد.

رحیمی خواه افزود: این مدل صنعت ملی بیش از هزار سال است که بهبود یافته و به طور فزاینده ای در این منطقه زیبا از لحاظ جغرافیایی معرفی شده است ، در این راستا ما نیاز به مشارکت و حمایت گروه های مردمی و همه ادارات و نهادها داریم.

شال خاطره انگیز است بافتن شغل اصلی مردم شهر مرزی است رمرده بانه و در حال حاضر اقتصاد پرورش بز ذخیره شده این مسئله بستگی به بیش از سیصد کارخانه بافنده در شهر دارد رمرده آنها و همچنین کل جامعه به نوعی با این صنعت سر و کار دارند و هر خانواده مرحله به مرحله آماده می شود.

وزوزذخیره شدهیکی از گونه های کمیاب بز در ایران است که برای پشم زیبا و پرهزینه اهمیت دارد.

پشم بز ذخیره شده این پشم به طور گسترده ای در صنعت سازی مورد استفاده قرار می گیرد و در پوشاک محلی مردان ، تحت نام دامن محلی استفاده می شود.

پلنتسک پلنتسک ذخیره شده در برهه ای از سال اغلب از برگ های بلوط استفاده می شود و این الیاف نرم ، ظریف ، مجعد و روشن تولید می کند.

خروج از نسخه موبایل