مجله ورزشی

وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای برای کاهش آمار کارکنان ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید حمید سجادی ظهر سه شنبه در سفر به پیشوا اظهار داشت: ورزش در ابعاد مختلف جمهوری اسلامی ایران و بیش از 40 سال برنامه ریزی و اجرا در این کشور شکل گرفته است.

وی افزود: ما حدود یک قرن آزمایش را در کشورمان با فرمت مدرن آغاز کردیم و این در حالی است که بازی هایی چند هزار ساله داریم که پایه و اساس سایر قوانین ورزشی است و امروزه توسط دیگران تمرین می شود. ملیت ها با عناوین مختلف. “

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه بیش از 1200 بازی در کشور داریم ، افزود: حدود 440 مورد از این بازی ها دارای مقررات هستند ، آنها نیاز به محتوا ، ایده ها و ایده های بازی دارند و کمبود تجهیزات می تواند مانعی برای توسعه آن باشد. . “خوب.

سجادی گفت: کارگران برخی از ادارات مدارس که روی پایه های قراردادی و هیئت مدیره کار می کنند ، در دریافت دستمزد مشکل دارند.

وی افزود: “ما هیچ برنامه ای برای کاهش تعداد بازیکنان نداریم و وظیفه کارکنان این است که مشکلات را با پشتیبانی و پشتیبانی حل کنند. این مردان بازی های اعتباری هستند و تا به امروز دستیار و پیرو ما بوده اند و ما اکنون هستیم. شرایط و ایستگاه ها خوب هستند ما نمی توانیم آن را انجام دهیم

سجادی گفت: “این بازنگری برای تزریق ایده های جدید به مدیریت ورزش و تنفس در زمین ورزش مورد نیاز است ؛ ما عملکرد مدارس را در هر کجا که نیاز به کمک در خارج از شرایط عادی باشد ، تسریع می کنیم”.

وی گفت: استادیوم ورزشی پیشوا توسعه یافته و آماده بهره برداری در فجر به مدت ده سال است و اگر این امر به زودی اتفاق بیفتد ، آن را به عهده می گیریم.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا