مجله علمی و پزشکی

کشف عملکرد متفاوت مغز افراد مبتلا به میگرن با کمک ترن هوایی!

بر اساس این گزارش ، و توسط مقام ScienceAlert شفافبه نظر می رسد این احتمال بیش از سایر افراد مبتلا به حملات میگرنی است که هنگام حضور در قطار هوایی یا به طور مجازی ، احساسات تهوع و سرگیجه دارند. اما در فعالیت عصبی این افراد تفاوت هایی وجود داشت.

اگرچه پیوند عاطفی بین میگرن و حالت تهوع مدتهاست که شناخته شده است ، این رویکرد جدید می تواند تصویربرداری دقیق مغز (fMRI) از مغز تحت تأثیر این تلاش را ثبت کند.

آرن می ، متخصص مغز و اعصاب در دانشگاه هامبورگ در آلمان می گوید: “مردم اغلب از میگرن و مشکلات مربوط به تعادل ، سرگیجه و علائم میگرن شکایت دارند.”

ستون میاتوم شبیه سازهای هوایی برای یافتن اطلاعات نه تنها س questionsالات بلکه در قسمت های مختلف مغز نیز یافت می شود. تشخیص و هدف گیری می تواند به شما کمک کند تا این مناطق از مغز را برای درک هرچه بیشتر درمان میگرن در آنها پیدا کنید.

برای استفاده از 20 20 فرد سالم مبتلا به میگرن و شرکای آزمایش می.

در همان زمان تصاویر مغز در کسانی که از بدنه اصلی بیرونی برنج هستند ، صدایی پخش می شود.

هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها در هر یک از شرکت کنندگان حملات میگرن را تجربه کنند ، اما 65٪ از مبتلایان به میگرن احساس می کنند که باروری مجدد به طور متوالی انجام شده است. و این آمار در گروه کنترل 30 درصد بود. وقتی احساس می کند دیگر از میگرن بیمار نیست.

محققان با بررسی اسکن های MRI مغز ، افزایش فعالیت در بخش هایی از پنج میگرن را نشان دادند. دو مورد از این پنج منطقه که وظیفه فرایند بصری را بر عهده دارند.

تحقیقات هنوز در مراحل ابتدایی است ، اما با مقایسه میگرن مغز افراد سالم که علائم مرتبط با حملات میگرنی را تجربه می کنند ، می تواند برای دانشمندان مفید باشد.

او بیست و پنج درصد از جمعیت جهان را بیش از یک میلیارد نفر تشکیل می دهد ، از میگرن رنج می برد و با یافتن علت آن ، علت این درد در سر است ، و نمی تواند برای بسیاری از افراد مفید باشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا