مجله علمی و پزشکی

ارائه گواهی بهداشت برای نوجوانان فرانسوی اجباری شد

جوانان فرانسوی باید مدارک واکسیناسیون را ارائه دهند تا در مکان های عمومی خاصی شرکت کرده و در برخی رویدادهای فرهنگی و فرهنگی شرکت کنند.

به گزارش مجله رز ، این تصمیم توسط مقامات بهداشتی گرفته شد در حالی که دولت فرانسه یک برنامه اجرایی بحث برانگیز برای ارائه شواهدی از خدمات بهداشت عمومی تا تابستان 2022 ارائه کرد.

اعتیاد نوجوانان 12 تا 17 ساله دارای گواهی واکسیناسیون برای تکمیل فعالیتهای روزانه خود هستند ، اگرچه این مجوز هنوز برای مدارس در دسترس نیست و عمدتا مکانهای ورزشی و فرهنگی را پوشش می دهد.

دستورالعمل های نشان دادن گواهینامه های بهداشتی برای استفاده در حمل و نقل ، تجارت ، ورزش ، اوقات فراغت ، اماکن فرهنگی و رستوران ها برای بزرگسالان در فرانسه قبل از 21 جولای انجام شد.

هنوز هیچ روزی برای تکمیل دستورالعمل مراقبت های بهداشتی در فرانسه تعیین نشده است و قضات مرگ و میر قبلی را از 15 سپتامبر به پایان نوامبر موکول کرده اند. اما اتل گابریل ، سخنگوی دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد که قانون صدور گواهینامه مراقبت های بهداشتی تا سال 2022 تدوین شده است.

به گزارش یورونیوز ، گواهی سلامت سندی است که پس از تزریق دو واکسن در قالب کد QR یا نسخه کاغذی کرونا به افراد داده شد. این اسناد همچنین نشان می دهد که فرد در عرض شش ماه از عروق ویروس کرونا بهبود یافته یا از آزمایش ویروس کرونا منفی برخوردار شده است. مردم برای خوردن غذا در رستوران ها ، سفرهای طولانی ، پرواز به فیلم یا استخر و مکرر در سایر کانال های فرهنگی به گواهی سلامت نیاز دارند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا