مجله عمومی

صعود آرژانتین به فینال جام جهانی فوتسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله رز
تیم های ملی فوتسال برزیل و آرژانتین امشب (چهارشنبه) در اولین بازی خود در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2021 مقابل لیتوانی ، در ورزشگاه کاوناس آرنا که آرژانتین 2-1 است ، به مصاف هم رفتند.

آرژانتین در نیمه اول تا نیمه دوم پیش افتاد و کنستانتینو واپوراکی در 11 دقیقه آلبی سلسته را به گل رساند. کریستین بوروتو با یک گل در دقیقه 13 برتری مدافعان را دو برابر کرد. این گل 20 دقیقه اول نبود و فرا ، گلزن فعلی جام جهانی ، در دقیقه 17 فاحشه را به آرژانتین باز کرد و صعود 2021 را به جام جهانی 2021 رساند.

هر دو تلاش در کوارتر دوم نتیجه ای نداشت و آرژانتین برای دومین بار پیاپی به فینال مسابقات رسید. برزیل که پنج بار قهرمان شد و بیشترین افتخار را در این مسابقه دارد ، برای دومین بار متوالی از رسیدن به فینال باز ماند و ششمین قهرمانی خود را کسب کرد.

صعود آرژانتین به فینال جام جهانی فوتسال
مرحله بعدی دیدارهای نیمه نهایی جام جهانی لیتوانی فردا 20:30 (به وقت ایران) با دیدار قزاقستان و پرتغال در ورزشگاه Kaunas Arena خواهد بود. برنده این مسابقه در دیدار نهایی ساعت 20:30 یازدهم اکتبر برابر آرژانتین صف آرایی می کند و بازی باخت در مسابقه ساعت 18:30 همان روز برابر برزیل تعیین می شود.
نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا